  • 1. Data: 2012-08-10 16:41:15
    Temat: [Zlecę] Wykonanie układu line out -> CB Radio (mic in) z funkcją VOX
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec chciałem podłączyć wyjście LINE OUT z laptopa do wejścia
    mikrofonowego w sprzęcie krótkofalarskim z funkcja VOX - tak aby przy
    puszczeniu czegoś z komputera sprzęt krótkofalarski przełączył się w
    tryb nadawania.

    Próbowałem samodzielnie - coś takiego:

    ale bez sensownych rezultatów.

    Umowa zlecenie lub faktura VAT.

    Kontakt: 2...@g...pl

    --
    ahtung crosspost

  • 2. Data: 2012-08-10 18:11:00
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    Aby spamować na kanale 19 jakimiś ogłoszeniami co 3 minuty?
    Jak tak, to mam nadzieję, że nie zjadziesz chętnego
    (chociaż zagadnienie jest trywialne).

  • 3. Data: 2012-08-10 19:46:21
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2012-08-10 18:11, Ktos pisze:
    > Aby spamować na kanale 19 jakimiś ogłoszeniami co 3 minuty?
    > Jak tak, to mam nadzieję, że nie zjadziesz chętnego
    > (chociaż zagadnienie jest trywialne).

    Nie do tego - bo chyba to zakazane...

  • 4. Data: 2012-08-10 20:11:27
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    fReLuZ <f...@i...com.pl> napisał(a):
    > Nie do tego - bo chyba to zakazane...

    W każdym razie układ z dwoma rezystorami i kondensatorem powinien działać.
    Nie napisałeś z czym właściwie masz problem.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2012-08-11 14:17:06
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.rec.radio.cb fReLuZ <f...@i...com.pl> wrote:

    > Nie do tego - bo chyba to zakazane...

    A do czego?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 6. Data: 2012-08-12 11:32:16
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Ktos napisał(a) :
    > Aby spamować na kanale 19 jakimiś ogłoszeniami co 3 minuty?
    > Jak tak, to mam nadzieję, że nie zjadziesz chętnego
    > (chociaż zagadnienie jest trywialne).

    Przecież autor wątku napisał, że nie do cb, tylko do sprzętu
    krótkofalarskiego.
    Może chodzić np. o ogólne wywołanie. Po co pluć do mikrofonu,
    skoro może zrobić to automat.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 7. Data: 2012-08-12 14:22:02
    Od: "AM" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k07t4j$3dm$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > krótkofalarskiego.
    > Może chodzić np. o ogólne wywołanie. Po co pluć do mikrofonu, skoro może

    A bądź łaskaw przeczytać jaki jest temat tej dyskusji..
    Dla zakładającego temat CB i krótkofalarstwo to to samo.

    AM

  • 8. Data: 2012-08-13 09:47:39
    Od: "Leszek" <l...@w...peel>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie do tego - bo chyba to zakazane...

    Na CB nic nie jest zakazane,
    poza wpuszczeniem w antenę więcej niż 4W
    i inną modulacją niż AM.

  • 9. Data: 2012-08-13 10:10:44
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 13.08.2012 09:47, schrieb Leszek:

    > Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Na CB nic nie jest zakazane,
    > poza wpuszczeniem w antenę więcej niż 4W
    > i inną modulacją niż AM.
    Kopulujesz.

    AM & FM do 4W, SSB (USB) do 12W PEP.

    Waldek

  • 10. Data: 2012-08-13 10:31:02
    Od: "Leszek" <l...@w...peel>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w wiadomości

    > Kopulujesz.
    Niech kolega uważa na CTRL-C, CTRL-V bo można
    sobie przypadkowo narobić wstydu.
    > AM & FM do 4W, SSB (USB) do 12W PEP.
    A tu proponuje też poczytać czego dotyczył wątek -
    to tylko poszerza zakres możliwości "spamowania"
    pasma, które wciąż jest w pełni legalne.