  • 1. Data: 2009-12-22 10:51:58
    Temat: Zintegrowana karta HD4200 - jakość obrazu?
    Od: "Grzegorz B." <n...@n...pl>

    Witam

    Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat jakości obrazu generowanego
    przez kartę z tematu? Chodzi o pracę w trybie 2D, gry mnie nie
    interesują. Chcę kupić komputer do biura, do AutoCADA i wydaje mi się,
    że nie ma sensu dopłacać do osobnej karty graficznej. Jedyne co mnie
    niepokoi to jakość obrazu, dawno nie miałem do czynienia z układami
    zintegrowanymi a pamiętam, że kiedyś bywało różnie - czcionki były
    nieostre, kolory jakieś wyblakłe...

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-12-22 11:27:10
    Temat: Re: Zintegrowana karta HD4200 - jakość obrazu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz B." <n...@n...pl> napisał w
> [...]
    > nie miałem do czynienia z układami zintegrowanymi a pamiętam, że
    > kiedyś bywało różnie - czcionki były nieostre, kolory jakieś

    A monitor bedzie LCD przez DVI ? :-)

    Nieostre czcionki to ci teraz ClearType zapewni :-)
    Choc akurat Autocad jest chyba na to odporny :-)

    J.

  • 3. Data: 2009-12-22 11:36:38
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 22-12-2009 11:51, Grzegorz B. pisze:
> [...]
    > niepokoi to jakość obrazu, dawno nie miałem do czynienia z układami
    > zintegrowanymi a pamiętam, że kiedyś bywało różnie - czcionki były

    Nie te czasy, mam zintegrowanego HD3200 też z tych samych powodów - nie
    gram. Do jakości nie mam się co przyczepić. Po prostu normalnie, ostro,
    wyraźnie i tak jak ma być.

    --
    .B:artek.

  • 4. Data: 2009-12-22 11:53:40
    Od: "Grzegorz B." <n...@n...pl>

    .B:artek. pisze:

    > Nie te czasy, mam zintegrowanego HD3200 też z tych samych powodów - nie
    > gram. Do jakości nie mam się co przyczepić. Po prostu normalnie, ostro,
    > wyraźnie i tak jak ma być.

    Dzięki, właśnie na taką odpowiedź liczyłem :)

  • 5. Data: 2009-12-22 14:42:01
    Od: "Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami>

    Órzytkownik ".B:artek." napisał:
    > Nie te czasy, mam zintegrowanego HD3200 też z tych samych powodów - nie
    > gram. Do jakości nie mam się co przyczepić. Po prostu normalnie, ostro,
    > wyraźnie i tak jak ma być.

    a jak zagrasz to co się dzieje?:O)

  • 6. Data: 2009-12-26 07:15:59
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz B." <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > niepokoi to jakość obrazu, dawno nie miałem do czynienia z układami
    > zintegrowanymi a pamiętam, że kiedyś bywało różnie - czcionki były

    A to chyba na układzie SIS np. 740, tam przy rozdz. już 1024x768 i 75Hz
    obraz był nieostry (analogowy po VGA). Po prostu kiepski RAMDAC z filtrami
    na wyjściu obcinał pasmo sygnałowe.
    Teraz jak masz wyjście cyfrowe to nie ma znaczenia, sygnał biegnie w postaci
    cyfrowej do monitora, ewentualnie przy słabym kablu i dużej odległości od
    komputera mogą pojawić się jakieś artefakty (przekłamania).
    Tak więc jak masz po DVI to nie masz co się przejmować, każda karta
    graficzna obsłuży 2D. :-)