  • 1. Data: 2009-12-21 19:28:06
    Temat: Ekonomiczna drukarka
    Od: "Matmir" <m...@p...onet.pl>

    Stoję przed wyborem nowej drukarki atramentowej do domu. Chciałbym kupić taką,
    żeby tusze nie zrujnowały mnie finansowo. Wiem, że niektóre drukarki np. Epsony
    wykrywają tusze-zamienniki i nie chcą na nich drukować. Jakie drukarki akceptują
    zamienniki i tusze zamienne do nich nie są drogie? Co byście polecili w cenie do
    250 zł?

  • 2. Data: 2009-12-21 21:13:09
    Temat: Re: Ekonomiczna drukarka
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Matmir pisze:
> [...]
    > zamienniki i tusze zamienne do nich nie są drogie? Co byście polecili w cenie do

    Nic. sprawdź ile rzeczywiście będziesz drukował w kolorze bo obecnie
    większość moich znajomych przechodzi na laser czarno biały. kolorze
    rzeczy drukują w szarością a jak koniecznie musi być kolor to drukują w
    miejscach pozostałych - pracy, uczelnie, punkty kserograficzne.

  • 3. Data: 2009-12-21 22:05:22
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    Osadnik pisze:

> [...]
    > rzeczy drukują w szarością a jak koniecznie musi być kolor to drukują w
    > miejscach pozostałych - pracy, uczelnie, punkty kserograficzne.

    Akurat jeśli się nie drukuje bardzo dużo, to lepszym pomysłem jest
    właśnie atramentówka - nie trzeba do nikogo chodzić, żeby drukować w
    kolorze.
    Ja np. mam Canona i865 sprzed kilku lat i to jest świetny model -
    drukuje szybko, a tusze można kupić na Allegro po 5zł. Koszt tuszy na
    1000str. to ze 40zł - ze 2 razy większy niż koszt papieru...

  • 4. Data: 2009-12-21 23:50:05
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 20:28:06 +0100, Matmir napisał(a):

> [...]
    > drukować. Jakie drukarki akceptują zamienniki i tusze zamienne do nich
    > nie są drogie? Co byście polecili w cenie do 250 zł?

    Brothera pojemnik 4 zł.

  • 5. Data: 2009-12-22 07:36:41
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    W pracy mam HP 2280 wczesniej podobny. Tusze łatwo sie strzykawką nabija, mi
    do 20 razy wystarcza jakość. Potem jest gorzej. Przez jeden pojemnik
    przelwam spokojnie 0,5l tuszu o ile dolewa sie gdy tylko sa pierwsze oznaki
    braku. Z kolorowym podobnie ale trudniej zauwazyc brak jakegos koloru i juz
    na tyle naładowań nie starczy

  • 6. Data: 2009-12-22 10:40:03
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 21 Gru, 20:28, "Matmir" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > zamienniki i tusze zamienne do nich nie są drogie? Co byście polecili w cenie do
    > 250 zł?

    Za 250 zł to sobie kupisz system stałego zasilania a nie drukarkę :]

    Najlepiej popatrzeć co sprzedają np. tu

    http://inks.pl/systemy_stalego_zasilania,58.html

    i dobrać sobie drukarę, wybór spory

    pzdr.
    L.

  • 7. Data: 2009-12-22 12:09:15
    Od: "Matmir" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > drukuje szybko, a tusze można kupić na Allegro po 5zł. Koszt tuszy na
    > 1000str. to ze 40zł - ze 2 razy większy niż koszt papieru...

    Ja mam aktualnie Canona i350, ma już 5 lat. Też świetna drukarka, tusze po 2-3
    zł, tylko głowica już siada. Patrzyłem na nowe Canony to zamienniki do nich są w
    okolicach 50 zł. Ale znalazłem również zestawy do napełniania kartridży do
    Canona. Czy ktoś ćwiczył napełnianie kartridży do iP1900, iP2600 itp? Czy
    kartridże do Canona mają procesor?