  • 1. Data: 2009-12-21 19:50:33
    Temat: Pentium 4
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    jak to jest z pentium 4? czy wszystkie miały HT? czy 1.8GHz też ma?

  • 2. Data: 2009-12-21 20:07:06
    Temat: Re: Pentium 4
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > jak to jest z pentium 4? czy wszystkie miały HT? czy 1.8GHz też ma?

    Tak ciężko jest skorzystać z Google?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Pentium_4#Processor_cor
    es

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-12-21 20:13:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    grup dyskusyjnych:hgojmv$puo$...@a...news.neostrada.pl

    http://tinyurl.com/yhq8s9p

  • 4. Data: 2009-12-21 20:13:58
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    > jak to jest z pentium 4? czy wszystkie miały HT? czy 1.8GHz też ma?

    popatrz np. tu: http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_procesorów_Pentiu
    m_4

    --
    B.G

  • 5. Data: 2009-12-21 20:49:34
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    dzięki! a jak to jest z płytami, wszystkie płyty pod P4 obsłużą mi procki z
    HT?

  • 6. Data: 2009-12-21 20:57:31
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hgon5l$4b5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > dzięki! a jak to jest z płytami, wszystkie płyty pod P4 obsłużą mi procki
    > z HT?

    Nie dziekuj tylko uzywaj wiedzy zawartej w sieci Internet, np Wikipedia (
    http://pl.wikipedia.org/ ) - o wyszukiwarce www.google.pl nie wspomne :)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-12-21 22:41:24
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On 21 Gru, 19:50, "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>
    wrote:
    > jak to jest z pentium 4? czy wszystkie miały HT? czy 1.8GHz też ma?

    po co ci p4 :? nie lepiej wziac juz jakiegos athlona xp (jesli lubisz
    takie, co tu ukrywac, wiekowe juz rozwiazania)? roznice w cenie
    'odzyskasz' po 3 miechach uzytkowania (wyjdzie w rachunkach za prad).
    chociaz- z drugiej strony- p4 na zime jak znalazl ;p

  • 8. Data: 2009-12-21 23:06:54
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > po co ci p4 :? nie lepiej wziac juz jakiegos athlona xp

    Ze staroci już lepiej brać P4 ze względu na SSE2 wymagane w wielu
    współczesnych programach.

  • 9. Data: 2009-12-22 16:58:40
    Od: FD <f...@o...pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:

> [...]
    > 'odzyskasz' po 3 miechach uzytkowania (wyjdzie w rachunkach za prad).
    > chociaz- z drugiej strony- p4 na zime jak znalazl ;p

    to juz na atlonach nie smazy sie jajek?