  • 11. Data: 2017-11-26 15:07:29
    Temat: Re: Zimowe czy całoroczne
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-26 o 14:34, Tomasz Pyra pisze:

    > Całoroczne.
    >
    > Różnica w osiągach nie rekompensuje tego, że mając dwa komplety opon w tak
    > mało jeżdżącym samochodzie się po prostu ich nie zużyje, bo się zestarzeją.

    Ale on nie chce dwóch kompletów.
    Też do mało jeżdżącego (w mieście) zakładam jeden komplet całorocznych.

  • 12. Data: 2017-11-26 15:08:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 26 Nov 2017 15:07:29 +0100, cef napisał(a):

    > Ale on nie chce dwóch kompletów.
    > Też do mało jeżdżącego (w mieście) zakładam jeden komplet całorocznych.

    Nie skumałem :)
    W takiej sytuacji tym bardziej całoroczne.

    Zimówki latem to kiepski pomysł nawet jeżdżąc delikatnie.
    Jak jest bardzo ciepło - jedno awaryjne hamowanie może je zniszczyć.
    Jak jest mokro - na zimówkach jest bardzo kiepsko, zwłaszcza jeśli mówimy i
    tanich modelach.

  • 13. Data: 2017-11-26 15:53:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Dwa lata (pory roku) jeździłem na zimówkach non stop.
    > Ale jak za trzecim na rondzie w deszczu przywaliłem w krawężnik
    > dałem sobie spokój.
    > Wiecej wydałem na ustawianie zbieżności niż oszczędziłem na oponach.
    > Zimówkom mówimy stanowcze nie w lato.

    Mowisz ze to wina opon...? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 14. Data: 2017-11-26 15:53:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Całoroczne.
    >
    > Różnica w osiągach nie rekompensuje tego, że mając dwa komplety opon
    > w tak mało jeżdżącym samochodzie się po prostu ich nie zużyje, bo
    > się zestarzeją.

    A kto mowi o dwóch kompletach? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 15. Data: 2017-11-26 16:01:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Jak jest bardzo ciepło - jedno awaryjne hamowanie może je zniszczyć.
    > Jak jest mokro - na zimówkach jest bardzo kiepsko, zwłaszcza jeśli

    Jezdze na zimowka dosc czesto latem tak zeby je dojezdzic i w sumie nie
    zauwazyłem kłopotu z nimi - pewnie kwestia sposobu jazdy.

    Ale pytanie w druga strone - czy powiedzmy po 3-4 latach taka zimowka
    zima na sniegu czy błocie bedzie nadal lepsza od wielosezonowej?

    Byłem przekonany do zakupu zimowki a teraz namieszaliscie mi w głowie
    :))))
    Dzieki!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 16. Data: 2017-11-26 18:54:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2017 o 16:01, Budzik pisze:

    > Jezdze na zimowka dosc czesto latem tak zeby je dojezdzic i w sumie nie
    > zauwazyłem kłopotu z nimi - pewnie kwestia sposobu jazdy.

    Ogólnie większość użytkowników nie widzi problemów ze swoimi oponami. Do
    czasu aż ich zaczną potrzebować. Co jakiś czas w polskich drogach jest
    odcinek, gdzie jest kilka "rybek do barierki" bez wyraźnej przyczyny
    (poza deszczem i kiepskimi kapciami;)

    Shrek

  • 17. Data: 2017-11-26 22:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > polskich drogach jest odcinek, gdzie jest kilka "rybek do barierki"
    > bez wyraźnej przyczyny (poza deszczem i kiepskimi kapciami;)

    Nie rozumiem co to znaczy kilka rybek do barierki.

    Niemniej rozumeim, ze sugestia jest taka, ze przekonam sie jak wylece z
    zakretu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 18. Data: 2017-11-26 22:06:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2017 o 22:00, Budzik pisze:

    > Nie rozumiem co to znaczy kilka rybek do barierki.

    Dupa ucieka a następnie śledzenie węża.

    > Niemniej rozumeim, ze sugestia jest taka, ze przekonam sie jak wylece z
    > zakretu?

    Nio końca - nie twierdzę, ze wyleciesz, twierdzę tylko że większość opon
    jest zupełnie dobra, dopóki ich nie potrzebujesz. Kiedyś jeżdziłem
    nieświadomie na zupełnych szrotach - nie dostałem razem z wózkiem
    zimówki i spojrzałem tylko na bieżnik a nie sprawdziłem daty produkcji.
    Jeżdziłem na 10 letnich oponach i do czasu było dobrze. Potem zauwazyłem
    że piszczą przy każdym hamowaniu;)

    Shrek

  • 19. Data: 2017-11-26 23:04:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-26 o 14:01, Budzik pisze:

    > Ok, moze tylko raz, moze dwa.
    > W sumie zeby rozwalic auto to wystarczy raz.
    >
    > Ale pytanie w druga strone - czy wielosezonowe maja jakakolwiek przewage
    > nad zimowkami?

    Tak. Cena.
    Kupujesz tylko jeden komplet, i nie płacisz co pół roku za przełożenie.
    Do miejskiego pojazdu z mocą poniżej sto koni zakładał bym wielosezonowe.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2017-11-27 01:01:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tak. Cena.
    > Kupujesz tylko jeden komplet, i nie płacisz co pół roku za
    > przełożenie. Do miejskiego pojazdu z mocą poniżej sto koni zakładał
    > bym wielosezonowe.

    Nikt nie mowi o dwóch kompletach...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę