  • 11. Data: 2010-12-03 10:31:04
    Temat: Re: Zima - co dobry kierowca winien mieć w samochodzie.
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > W dniu 2010-12-03 10:13, Artur Frydel pisze:
    > (...)

    > Super pomysł - teraz to wszystko wkładamy do typowego kompakta
    > i jedziemy na zakupy.
    Nie marudz, wystarczy miec podwojna podloge w bagazniku i po problemie, nic sie nie
    wala :-)

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-12-03 10:37:38
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Tadeusz napisał:

    > i ten tok rozumowania bardzo mi się podoba pod warunkiem że chodzi o
    > długonogą blondynkę... :) :) :) :)
    Ech widze piatkowe rozluznienie :-)
    http://galeria.autowizja.pl/Dziewczyny_i_maszyny/Lad
    a_Niva_i_dziewczyny_w_blocie
    http://www.wrzuta.pl/tag/auto-off
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 13. Data: 2010-12-03 10:41:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-03 10:31, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Nie marudz, wystarczy miec podwojna podloge w bagazniku i po problemie,
    > nic sie nie wala :-)

    Od podwójnej podłogi miejsca w bagażniku nie przybędzie. Proponuję
    jeszcze LPG w miejscu zapasu i mamy w pełni użytkowy samochód.

  • 14. Data: 2010-12-03 12:35:38
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A po co jej do ciągnięcia długie nogi??

    -----

  • 15. Data: 2010-12-03 12:51:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Frydel" <a...@g...com> napisał w
    > Moja lista jest taka;
    > 1. Kable rozruchowe
    > 2. Saperka
    > 3. Koci żwirek (jeśli nie żwirek to czym najlepiej podsypywać
    > koła)?

    piasek, drugie wiadro z sola.

    > 4. Latarka
    > 5. Lina holownicza
    > Co jeszcze?

    Lancuchy, druga latarka, zapasowy akumulator, dwa koce, spiwor,
    rekawice, butla gazowa z palnikami, kanisterek z lodem, kanisterek
    z benzyna, szufla do sniegu, prowiant, co najmniej pol baku
    aliwa - wszystko zalezy od warunkow. Inaczej wyglada wyposazenie
    na miasto, inaczej na Niemcy, inaczej w Alpy.

    Pojedziesz swietna niemiecka autostrada to dwie doby mozesz postac,
    aczkolwiek sluzby ratownicze roznosza tam kawe i ciastka.
    Spadnie lawina w gorach to i tydzien mozesz koczowac :-)

    Albo budzisz sie rano w hotelu i auto zastajesz tak:
    http://www.hala-szrenicka.com/foto/galeria/2005/spin
    dler/4.JPG
    http://www.hala-szrenicka.com/foto/galeria/2005/spin
    dler/2.JPG
    http://www.hala-szrenicka.com/foto/galeria/2005/spin
    dler/10.JPG

    J.

  • 16. Data: 2010-12-03 12:52:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>
    > zawsze mozna uzyc dywanikow podlogowych podkladajac je pod kola
    > napedowe- sprawdzone osobiscie i dziala :-)

    Moje widac sa z innej d* - sprawdzone osobiscie i kompletnie nie
    dziala.

    J.

  • 17. Data: 2010-12-03 13:08:21
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2010-12-03 12:51, J.F. pisze:

    > http://www.hala-szrenicka.com/foto/galeria/2005/spin
    dler/10.JPG

    I prawidłowo - najpierw odgrzebać rejestrację, żeby było wiadomo czyje
    auto się odkopuje.

    BTW: w takich warunkach piloty radiowe jeszcze działają ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 18. Data: 2010-12-03 13:12:20
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2010-12-03 12:51, J.F. pisze:

    > Lancuchy, druga latarka, zapasowy akumulator, dwa koce, spiwor,
    > rekawice, butla gazowa z palnikami, kanisterek z lodem,

    Z lodem ? A po co ?

  • 19. Data: 2010-12-03 13:27:25
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <> napisał w wiadomości ...

    >A po co jej do ciągnięcia długie nogi??

    żeby nie musiała podskakiwać :) :) :)
    albo żebyś ty mógł stać a nie musiał się kłaść w śniegu bo ona nie dosięgnie
    :) :) :)

  • 20. Data: 2010-12-03 15:34:31
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 08:54:40 +0100, Artur Frydel napisał(a):

    > Co jeszcze?

    AC w PZU :P

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]