  • 21. Data: 2012-08-22 22:58:47
    Temat: Re: Zientarski potrącił pieszego?
    Od: Grzegorz Staniak <g...@g...com>

    On 22.08.2012, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wroted:

    > Do tego
    > "Jak dowiedzieliśmy się dalej, winę za wpadek ponosi pieszy"
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/maciej
    -zientarski-potracil-pieszego,1,5224687,region-wiado
    mosc.html

    No właśnie, przyjazne media już w natarciu ;)

    A poważnie, to jakoś trudno mi sobie zwizualizować winę pieszego,
    skoro według opisu Zientarski wyprzedzał/omijał na przejściu. Jakieś
    czerwone światło tam było? Samochody jednak stały.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

  • 22. Data: 2012-08-22 23:03:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Staniak" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > A poważnie, to jakoś trudno mi sobie zwizualizować winę pieszego,
    > skoro według opisu Zientarski wyprzedzał/omijał na przejściu.

    Jakiego opisu?

    "Do zdarzenia doszło w momencie, gdy mężczyzna wtargnął na jezdnię zza
    autobusu stojącego w zatoce przystankowej za przejściem dla pieszych. Pieszy
    przyznał się do winy i został ukarany mandatem w wysokości 200 zł."

    Gdzie tam widzisz info, że zdarzenie było na przejściu?

    P.S.
    Z filmiku pod tym tekstem dość jasno widać jak zdrowy jest Zientarski.
    A raczej, że pewnie już nigdy nie będzie w 100%.

  • 23. Data: 2012-08-22 23:18:40
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Guzik

    > bo mu wolno.. jak ma dowód osobisty a skuter jest z tych ( oficjalnie)
    > zablokowanych co to maks 50 jadą to sobie może jeździć ile dusza
    > zapragnie .. prawko mu do tego nie potrzebne ani opinia lekarska takie
    > prawo ..

    Chore. Gość jest zbyt chory, żeby posiedzieć w sądzie, a wystarczająco
    zdrowy, żeby posuwać jednośladem pomiędzy autami.

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2012-08-22 23:20:17
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Grzegorz Staniak

    > E tam. Porównaj sobie "samochód jadący w przeciwnym kierunku zatrzymał
    > się przed przejściem" z "... zatrzymał się za przejściem".

    Brak analogii w przykładach.

    --
    ignorance is bliss

  • 25. Data: 2012-08-22 23:35:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Aug 2012 20:58:47 +0000 (UTC), Grzegorz Staniak napisał(a):
> [...]
    > A poważnie, to jakoś trudno mi sobie zwizualizować winę pieszego,
    > skoro według opisu Zientarski wyprzedzał/omijał na przejściu.

    Opis w gazecie ... tez nie masz czego brac do analizy.

    Juz my sie niestety nie dowiemy jak to bylo. Pieszy zawinil, czy adwokaci
    dobrzy ..

    J.

  • 26. Data: 2012-08-22 23:46:50
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-08-22 22:58, Grzegorz Staniak pisze:
> [...]
    > skoro według opisu Zientarski wyprzedzał/omijał na przejściu. Jakieś
    > czerwone światło tam było? Samochody jednak stały.

    Tak mi się przypomniało
    http://www.youtube.com/watch?v=i6xkYy6-y_Q

  • 27. Data: 2012-08-23 01:18:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 22 Aug 2012 17:30:28 +0000 (UTC), t? wrote:

    > begin t?

    > A tak swoją drogą, to policjanci znów zakrzywiają czasoprzestrzeń:
    >
    > "Natomiast jadący tą samą ulicą kierujący skuterem nie zachował należytej
    > ostrożności, ominął stojące auto i wjechał na pasy, uderzając w
    > przechodzącego akurat przez jezdnię mężczyznę. A potem jeszcze uderzył w
    > stojący przed przejściem samochód - mówi Onetowi Mariusz Mrozek z Komendy
    > Stołecznej Policji."

    A tu piszą że to pieszy go potrącił :-)
    Ech ci dziennikarze... Nikt nic nie wie, każdy coś sobie wymyśli i bełkoczą
    na wszelkie sposoby.

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wypadek-Macie
    ja-Zientarskiego-winny-byl-pieszy,wid,14864578,wiado
    mosc.html?ticaid=1f091

  • 28. Data: 2012-08-23 07:23:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-08-2012 23:35, J.F. pisze:
    > Opis w gazecie ... tez nie masz czego brac do analizy.
    > Juz my sie niestety nie dowiemy jak to bylo. Pieszy zawinil, czy adwokaci

    Może pieszy otrzymał propozycję nie do odrzucenia będąc już w szpitalu ;)

    --
    Pozdr.

  • 29. Data: 2012-08-23 08:28:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2012 07:23:58 +0200, DoQ napisał(a):

    > Może pieszy otrzymał propozycję nie do odrzucenia będąc już w szpitalu ;)

    Moze, ale tego sie juz nie dowiesz.

    J.

  • 30. Data: 2012-08-23 08:52:34
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "t?" <t??_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości
    > "Znany dziennikarz motoryzacyjny, Maciej Zientarski, potrącił pieszego na
    > przejściu w Warszawie - dowiedziało się nieoficjalnie RMF FM. Maciej
    > Zientarski w 2008 brał udział w wypadku, w którym zginął Jarosław Zabiega
    > - dziennikarz "Super Expressu". (...)"
    >
    > więcej: http://m.onet.pl/wiadomosci/kraj/warszawa,kg55c
    >
    > Jak go potrącił? Ramieniem jak przechodził?
    >
    > --

    hehe pismaki jak zwykle szukali afery :) się okazało że pieszy wtargnął.
    policja orzekła jego winę. pieszy przyjął mandat.