  • 1. Data: 2012-08-21 21:49:19
    Temat: atrapa FR
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    w wielu skrzynkach fotoradarow mozna dostrzec cos jakby obiektyw.
    A mandaty nie przychodza.

    Co to jest - atrapa atrapy ?

    J.

  • 2. Data: 2012-08-21 22:01:37
    Temat: Re: atrapa FR
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-08-21 21:49, J.F pisze:

    > w wielu skrzynkach fotoradarow mozna dostrzec cos jakby obiektyw. A
    > mandaty nie przychodza.
    > Co to jest - atrapa atrapy ?
    >
    > J.

    A jesteś przekonany, że powinna przyjść? Nie mijałeś się vis a vis
    radaru z nikim?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-08-21 22:04:52
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-08-21 21:49, J.F pisze:

    > w wielu skrzynkach fotoradarow mozna dostrzec cos jakby obiektyw. A
    > mandaty nie przychodza.
    > Co to jest - atrapa atrapy ?

    Badania natężenia ruchu?

    http://polcam.eu/downloads/DTP/PL/95-010-006_PolCam_
    Systems_-_PolCam_K-Imitator_-_PL.pdf

    T.

  • 4. Data: 2012-08-22 00:45:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2012 22:04:52 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > Badania natężenia ruchu?
    > http://polcam.eu/downloads/DTP/PL/95-010-006_PolCam_
    Systems_-_PolCam_K-Imitator_-_PL.pdf

    Brak fotki od przodu, ale to moze byc to.
    Szczegolnie ze
    "Fotoimitator może być wyposażony w element przypominający obiektyw
    fotoradaru, co zwiększa możliwości analizy zachowania się kierowców."

    J.

  • 5. Data: 2012-08-22 07:20:16
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 22 Aug 2012 00:45:30 +0200, na pl.misc.samochody, J.F.
    napisał(a):

    > Szczegolnie ze
    > "Fotoimitator może być wyposażony w element przypominający obiektyw
    > fotoradaru, co zwiększa możliwości analizy zachowania się kierowców."

    Już nie wolno stosować atrap. Fotoradar ma być oznaczony i nabity
    prawdziwym ustrojstwem.

    Piotr Biegała Warszawa
    Citroen BX 1.9 BVA, C4GP 1.6HDi BVA
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA

  • 6. Data: 2012-08-22 08:41:36
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2012-08-22 07:20, PB pisze:

    > Już nie wolno stosować atrap. Fotoradar ma być oznaczony i nabity
    > prawdziwym ustrojstwem.

    Fajny żart. W lublinie wszystkie budki są żółte i przepisy o oznaczeniu
    czynnego FR mają tam, gdzie rząd obywateli.

  • 7. Data: 2012-08-22 08:51:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-22 08:41, Robson pisze:

    > Fajny żart. W lublinie wszystkie budki są żółte i przepisy o oznaczeniu
    > czynnego FR mają tam, gdzie rząd obywateli.

    A wiesz gdzie ja to mam? W większości krajów, które mam okazję znać
    z bliska z punktu widzenia kierowcy, FR są nieoznakowane i bywają
    nawet dobrze ukrywane/maskowane.

  • 8. Data: 2012-08-22 12:11:27
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-08-22 08:51, Artur Maśląg pisze:

    > A wiesz gdzie ja to mam? W większości krajów, które mam okazję znać
    > z bliska z punktu widzenia kierowcy, FR są nieoznakowane i bywają
    > nawet dobrze ukrywane/maskowane.

    Zapewne tak jest, bo ja od Splitu do granicy dostrzegłem 1 a nawigacja
    ostrzegała o 4.
    Od granicy do gierkówki było ich 12.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 9. Data: 2012-08-22 12:51:54
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2012-08-22 07:20, PB pisze:

    > Już nie wolno stosować atrap. Fotoradar ma być oznaczony i nabity
    > prawdziwym ustrojstwem.

    Nie wolno stosować atrap urządzenia. Fotoradar to urządzenie w środku
    budki na słupku a nie budka ze słupkiem. Pusta budka może być. Gdy
    wchodził w życie ten przepis wszyscy myśleli, ze będzie dotyczył właśnie
    pustych budek. Jednak ustawodawca szybciutko wybił z głowy pospólstwu
    tak wygodną dla pospólstwa interpretację. Co oczywiście nie znaczy, że
    pseudofotoradary nadal stoją tu i ówdzie.
    A na oznaczenie fotoradaru kolorem żółtym mają 3 lata.
    Mnie wkurza co innego: pomiar prędkości przy użyciu fotoradarów
    przenośnych miał być sygnalizowany wystawianym znakiem z podaniem
    dystansu na jakim tenże fotoradar może się pojawić. Na początku roku to
    działało, obecnie tabliczki z dystansem są ustawione zawsze - bez
    względu na to czy pomiar jest czy go nie ma.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050