  • 11. Data: 2013-12-07 21:25:39
    Temat: Re: Zielona Karta - czy i gdzie potrzebna?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 07 Dec 2013 11:06:32 +0100, LEPEK napisał(a):

    > I sprawdzają przy każdej prawie okazji.

    Na dzień dobry to sprawdzają na granicy... Więc trudno wjechać bez.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 12. Data: 2013-12-07 21:36:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-07, MadMan <m...@n...wp.pl> wrote:

    > Na dzień dobry to sprawdzają na granicy... Więc trudno wjechać bez.

    W BiH? Bylem rok temu to patrzyli tylko na dowody osobiste.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2013-12-07 23:05:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > W BiH? Bylem rok temu to patrzyli tylko na dowody osobiste.

    A nie mówisz o przejeździe z Chorwacji do Dubrovnika?
    Bo to deczko nie to samo.
    Ja już widziałem Polaków zatrzymanych na granicy BiH z racji braku ZK.
    Zresztą w Serbii i w Macedonii 2 lata temu też.

  • 14. Data: 2013-12-07 23:08:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-07, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > A nie mówisz o przejeździe z Chorwacji do Dubrovnika?
    > Bo to deczko nie to samo.
    > Ja już widziałem Polaków zatrzymanych na granicy BiH z racji braku ZK.
    > Zresztą w Serbii i w Macedonii 2 lata temu też.

    Dokladnie, mowie o przejezdzie do Dubrovnika.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2013-12-07 23:13:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Dokladnie, mowie o przejezdzie do Dubrovnika.

    To nie jest żadna wykładnia, na ten kawałek oni często nawet DO czy
    paszportu nie sprawdzają.
    Ale spróbowałbyś wjechać innym przejściem kierując się np. do Mostaru - nie
    przejedziesz bez ZK.