  • 21. Data: 2010-09-20 16:41:14
    Temat: Re: Zginęli jadąc pod prąd
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > Ta, zaraz będzie gadka o dyskryminacji etc. ale patrząc na spokojnie na
    > tę kwestię to takie badania powinny być obowiązkowe i koniec.

    Jaki procent wypadków powodują osoby po 80-tce?

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2010-09-20 16:43:00
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-20 16:41, to pisze:
    > Jaki procent wypadków powodują osoby po 80-tce?

    pewnie niewielki, według statystyk (jeśli oczywiście są realne i
    prawdziwe) to nie najstarsi ani nie najmłodsi a właśnie ludzie w średnim
    wieku, na wyższych stanowiskach. Zwykle myślący, że wszystko wiedzą
    lepiej, wszystko umieją itp itd. Zero pokory i potem są efekty :(

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-09-20 16:43:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kml

    > Jak to co? Nie przechodzisz badań, nie jeździsz. Proste.

    A w praktyce nie jeździłby ten mniej cwany, co nie zna "odpowiedniego"
    lekarza albo nie umie z nim "odpowiednio" pogadać. Chyba zapomniałeś w
    jakim kraju żyjesz.

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-09-20 16:44:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Pozwolenie im na bezwarunkowe prowadzenie aut? Zgadzam się.

    Nie mają bezwarunkowego pozwolenia. Tak jak jest jest dobrze.

    --
    ignorance is bliss

  • 25. Data: 2010-09-20 16:48:58
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl>

    W dniu 2010-09-20 16:43, to pisze:
    > A w praktyce nie jeździłby ten mniej cwany, co nie zna "odpowiedniego"
    > lekarza albo nie umie z nim "odpowiednio" pogadać. Chyba zapomniałeś w
    > jakim kraju żyjesz.

    i ty czasami coś sensownego napiszesz :)

    --
    krzysiek82

  • 26. Data: 2010-09-20 17:02:44
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Wyjątkowo durny pomysł.

    A co w tym pomyśle durnego? Ja np. zgadzam się z tym.
    Uważasz że ktoś kto ze starości ledwo człapie na nogach, ma
    refleks szachisty korespondencyjnego, okulary -10 dioptrii i
    na dodatek jest daltonistą powinien bez żadnych ograniczeń
    prowadzić auto? W imię tego że 50 czy 60 lat temu był
    przecież zdrów na ciele i umyśle? Prawo jazdy nie jest czymś
    niezbędnym do życia, podobnie jak pozwolenie na broń czy
    licencja pilota, a sądzę że niedowidzącemu, zniedołężniałemu
    dziadkowi nie dałbyś giwery do rąk albo steru samolotu :-).
    Oczywiście uogólniłem, ale naprawdę uważam że np. przejście
    na emeryturę byłoby dobrym okresem na sprawdzenie stanu
    zdrowia pod kątem zdolności do prowadzenia pojazdów...

  • 27. Data: 2010-09-20 17:03:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Nie mają bezwarunkowego pozwolenia.

    Mają.

  • 28. Data: 2010-09-20 17:04:36
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie mają bezwarunkowego pozwolenia. Tak jak jest jest
    > dobrze.

    A jakie mają??? Jak komuś wpisano 50 lat temu że
    "bezterminowo" to tak już zostanie do us... śmierci :-).
    Pomijając incydentalne przypadki...

  • 29. Data: 2010-09-20 17:06:59
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > powyższego przypadku by nie wyeliminowało

    Ale mogłoby wyeliminować sporo innych, kiedy np. dziadek
    dostał wylewu prowadząc auto. Albo nie zdążył zahamować
    przed dzieckiem na pasach, bo refleks i koncentracja już nie
    ta...

  • 30. Data: 2010-09-20 17:11:22
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 20-09-2010 16:01, CeSaR pisze:

    > Agent Tomek jest na emeryturze :-)
    > Policjant w wieku 40 lat też może być na emeryturze. I inny mundurowy też.
    > Nawet wcześniej.
    Matura 19 lat, od razu wstępujesz do służby i po 15 latach - w wieku 34
    lat - masz emeryturę w wysokości 40% ostatniego uposażenia. Następnie
    możesz być ochroniarzem lub cieciem na budowie, bo nic innego nie umiesz.
    Chyba, że w trakcie służby zrobisz jakieś uprawnienia (np. instruktorskie).

    M.