  • 11. Data: 2009-02-03 17:50:59
    Temat: Re: Zgaduj Zgadula ! Nie przegap szansy! Liczne nagrody!
    Od: "ihi" <i...@p...hi>

    Użytkownik "sofu" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gm8und$q23$1@node1.news.atman.pl...
    > serwer odbiorcy. A dla czego sie pojawil tutaj i do tego z załacznikami to
    > juz za cholere nie wiem? To dobrze, ze nie pisalem hm... o innych
    > rzeczach.

    Czyżby coś zmienili, czy się po* ? :-)
    Też jestem ciekaw jakim cudem dało się wysłać obrazki na serwery grup
    dyskusyjnych.
    Co jest na obrazkach nie wiem, siakiś fotomontaż UFO, ale to że w ogóle są,
    jest dla mnie dużym zaskoczeniem.

  • 12. Data: 2009-02-03 17:57:43
    Od: "ihi" <i...@p...hi>

    test obrazkiem

  • 13. Data: 2009-02-03 17:59:12
    Od: "ihi" <i...@p...hi>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Spierdalaj!!!
    > PLONK!!!

    He, he Yntelygent
    Jak potrafisz, to wyślij tu jakikolwiek obrazek

  • 14. Data: 2009-02-03 18:29:34
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    ihi wrote:
    > Jak potrafisz, to wyślij tu jakikolwiek obrazek

    Lepiej nie zachecaj, bo zaraz pojawi sie tu masa binarek...

    k,

  • 15. Data: 2009-02-03 20:00:24
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    > ale się wszyscy denerwuja... :)
    >
    > Skoro już te zdjęcia są - to co w sumie na nich jest ? Drugie to by mi
    > wyglądało na wulkan (płaski ?), ale to pierwsze ? Jakby meteor, na
    krawędzi
    > atmosfery (przeleciał w pobliżu ?)

    -----------

    Widze, ze zżera cie ciekawosć!?

    Tam gdzie cos pieknie przelatuje po niebie to jest tzw. flara: odbicie
    swiatła od szybko przelatujacego satelity.
    Gdzies powyzej jest caly watek o tym. Trzeba przyznac, ze to jest piekna
    fotka.
    A zdjecie przedstawiajace ognista dziurę w ziemi nazywane jest The Dor to
    Hell (drzwi do piekła).
    Co ciekawe jest to przypadkowe "dzieło rąk ludzkich".
    Jesli cie to interesuje to poczytaj i obejrzyj na:
    http://wyszperanewsieci.blox.pl/2008/03/Darvaz-Drzwi
    -do-piekla.html

    Janusz

  • 16. Data: 2009-02-03 20:06:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2009 11:38:01 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Obrazki, które podpiął autor inkryminowanego posta nic wspólnego z
    > grupą nie mają.

    Wyobraź sobie że mi też to do głowy przyszło. Przyszło mi też do głowy ze
    to może być pomyłka. Ale IMO nic to nie ma z wątpliwością o której pisałem.
    Wiekszą plagą od obrazków na grupach są posty nie na temat, jak twój. Choć
    możesz się jeszcze poprawić... :)
    --
    Jacek

  • 17. Data: 2009-02-03 20:13:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2009 11:33:05 +0100, sofu napisał(a):

    > Masz racje tylko niestety moglaby sie pojawic kupa spamu jak moj przypadkowy
    > post.
    > Jesli by nie bylo ograniczen to ludzie zaczeliby posylac kobylaste posty
    > jakichs schematów, zdjec sprzetu itp.
    > Ale w sumie gdyby narzucic ograniczenia "wagi" maila to mysle, ze wcale by
    > to nie bylo złe.

    No właśnie. Zakaz przysyłania obrazków też jest jedynie normą etyczną.
    Można by powoli rozluźniać tą normę, podobnie jak to się dzieje np. z
    dopuszczaniem UTF. A co do spamu, to chyba nie sądzisz że norma etyczna
    powstrzymuje spamerów od zaśmiecania obrazkami grup? Tu jest po prostu zbyt
    mały krąg odbiorców by to się komukolwiek opłacało.
    --
    Jacek

  • 18. Data: 2009-02-03 20:27:25
    Od: "ihi" <i...@p...hi>

    test obrazka

  • 19. Data: 2009-02-03 20:30:56
    Od: "ihi" <i...@p...hi>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Lepiej nie zachecaj, bo zaraz pojawi sie tu masa binarek...

    Jak tyś to zrobił ?
    Od czego to zależy ?
    Moje testy z obrazkami nie pojawiają się.

  • 20. Data: 2009-02-03 21:03:13
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "ihi" <i...@p...hi> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak tyś to zrobił ?
    > Od czego to zależy ?
    > Moje testy z obrazkami nie pojawiają się.

    ------

    To dziwna sprawa! W Outlook Express z jakichs powodów przestawil sie adres
    konta mailowego jaki obsluguje listy dyskusyjne. Jest to adres konta na
    onecie jakiego kiedys uzywalem, a przestalem uzywac poniewaz zapomnialem
    hasla do niego i nie moglem go ustawic w Outlook Express. Nadal zreszta nie
    moge z niego korzystac wiec nie mam go nigdzie ustawionego.
    Wygladało to tak w pozycji OGÓLNE :
    - mialo byc np. k...@o...pl
    - a bylo np. b...@o...pl i tego ani nie wpisywalem ani nie uzywalem. I tak do
    konca nie jestem pewien czy tam w ogole mialem takie konto z adresem czy
    nie?

    Efekt byl taki, ze cos sie pieprzylo z moimi postami widzianymi przeze mnie
    po ich wyslaniu na listy.
    Mianowicie niektore polskie znaki dialektyczne widzialem w formie zmienionej
    i nieprawidłowej.
    Nie wiedzialem co jest grane? Ustawienia strony kodowej niby byly w
    porzadku.
    Dzis napisalem tego nieszczesnego posta do osoby prywatnej i serwer tej
    osoby go odrzucil czyli faktycznie nie moglem go tam wyslac. zaczalem
    grzebac w Outlooku i odkrylem to ze zmienione ma konto do wysylania maili na
    grupy dyskusyjne. Zmienilem na to ktore uzywam teraz i koniec. Jakie moje
    zdziwienie gdy wszedlem na pl.misc.elektronika i jako pierwszy zobaczylem
    mój post? A tu juz sie watek zaczał i bluzgi ktos psychiczny zaczal
    wypisywac. Mysle ze juz zadnego posta tego typu sie mi nie uda wyslac, chyba
    zebym znowu przestawil adres wysylania postów na grupy dyskusyjne? Cos sie
    tam moze dzieje na styku tamten serwer i moj program Outlook Express ? Ale
    co to nie wiem? A moze mam, albo mialem jakiegos wirusa?
    W kazdym razie przeskanuje dokladnie swojego kompa pod tym kontem.

    Janusz