    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zgaduj Zgadula ! Nie przegap szansy! Liczne nagrody!
    Date: Tue, 3 Feb 2009 22:03:13 +0100

    Użytkownik "ihi" <i...@p...hi> napisał w wiadomości
    news:gma9i9$n61$1@news.wp.pl...

    > Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak tyś to zrobił ?
    > Od czego to zależy ?
    > Moje testy z obrazkami nie pojawiają się.

    ------

    To dziwna sprawa! W Outlook Express z jakichs powodów przestawil sie adres
    konta mailowego jaki obsluguje listy dyskusyjne. Jest to adres konta na
    onecie jakiego kiedys uzywalem, a przestalem uzywac poniewaz zapomnialem
    hasla do niego i nie moglem go ustawic w Outlook Express. Nadal zreszta nie
    moge z niego korzystac wiec nie mam go nigdzie ustawionego.
    Wygladało to tak w pozycji OGÓLNE :
    - mialo byc np. k...@o...pl
    - a bylo np. b...@o...pl i tego ani nie wpisywalem ani nie uzywalem. I tak do
    konca nie jestem pewien czy tam w ogole mialem takie konto z adresem czy
    nie?

    Efekt byl taki, ze cos sie pieprzylo z moimi postami widzianymi przeze mnie
    po ich wyslaniu na listy.
    Mianowicie niektore polskie znaki dialektyczne widzialem w formie zmienionej
    i nieprawidłowej.
    Nie wiedzialem co jest grane? Ustawienia strony kodowej niby byly w
    porzadku.
    Dzis napisalem tego nieszczesnego posta do osoby prywatnej i serwer tej
    osoby go odrzucil czyli faktycznie nie moglem go tam wyslac. zaczalem
    grzebac w Outlooku i odkrylem to ze zmienione ma konto do wysylania maili na
    grupy dyskusyjne. Zmienilem na to ktore uzywam teraz i koniec. Jakie moje
    zdziwienie gdy wszedlem na pl.misc.elektronika i jako pierwszy zobaczylem
    mój post? A tu juz sie watek zaczał i bluzgi ktos psychiczny zaczal
    wypisywac. Mysle ze juz zadnego posta tego typu sie mi nie uda wyslac, chyba
    zebym znowu przestawil adres wysylania postów na grupy dyskusyjne? Cos sie
    tam moze dzieje na styku tamten serwer i moj program Outlook Express ? Ale
    co to nie wiem? A moze mam, albo mialem jakiegos wirusa?
    W kazdym razie przeskanuje dokladnie swojego kompa pod tym kontem.

    Janusz