  • 1. Data: 2011-03-24 15:49:02
    Temat: Blender?
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    Witam
    Potrzebuje blendera - głównie mixowanie malemu dziecku gotowanych warzyw na
    zupki.
    Sklanialem sie ku philipsowi za 130zł ale w opiniach pisza ze pala sie
    silniki i przez to zupelnie odszedlem od tej firmy.
    moja uwage zwrocil :
    http://www.ceneo.pl/;0151251016-10.htm Clatreonic 70-75zł ( pozytywne
    opinie )
    a moze dolozyc pare groszy i kupic
    http://www.ceneo.pl/641891 braun ok 100zł
    dobre opinie jezeli chodzi o mixowanie roznego rodzaju produktow na zupki
    dla maluszkow

    z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2011-03-24 15:58:28
    Temat: Re: Blender?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "yoytek" <y...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > http://www.ceneo.pl/641891 braun ok 100zł
    > dobre opinie jezeli chodzi o mixowanie roznego rodzaju produktow na zupki

    Nie ma to dużego związku z tematyką grupy ale jeszcze nigdy nie
    zawiodłem się na produktach firmy Braun. Czy to golarka elektryczna
    czy to mikser, czy to elektryczny czajnik do wody - Clatreonica nie znam.

  • 3. Data: 2011-03-24 16:24:35
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-24 16:49, yoytek pisze:
> [...]
    > http://www.ceneo.pl/641891 braun ok 100zł
    > dobre opinie jezeli chodzi o mixowanie roznego rodzaju produktow na zupki

    Dołóż jeszcze trochę i kup Boscha.
    http://www.ceneo.pl/58315
    W cenie 150zł jest zestaw z też nasadką miksującą i rozdrabniaczem.

    MD

  • 4. Data: 2011-03-24 16:41:27
    Od: marek <m...@o...pl>

    W dniu 24.03.2011 16:49, yoytek pisze:
    > a moze dolozyc pare groszy i kupic
    > http://www.ceneo.pl/641891 braun ok 100zł
    mam takiego brauna i przekładnie w nasadkach zaczeły strasznie hałasować i
    kapać olejem... Serwis twierdzi, że to normalne zużycie...

    M.

  • 5. Data: 2011-03-24 19:35:19
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > z gory dziekuje za pomoc.

    Mam podobnego Philipsa od 3 lat chyba i daje radę. Z tym Clatronikiem to
    mieszane uczucia bo toster chodził do zdarcia teflonu a teraz wytapia
    ołów w garażu ale TeleVizor 2 latka i do utylizacji.

    OffTopicowo
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-03-24 19:40:14
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.ceneo.pl/641891 braun ok 100zł
    > dobre opinie jezeli chodzi o mixowanie roznego rodzaju produktow na zupki

    Ja kupiłem Brauna 600W z rozdrabniaczem do lodu. Na lato musy owocowe jak
    znalazł :)
    Poza tym znane mi w rodzinie sprzęty Brauna 3 suszarki do włosów, 2 golarki,
    2 blendery, 3 żelazka i działa to i działa...

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2011-03-24 19:43:18
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dobre opinie jezeli chodzi o mixowanie roznego rodzaju produktow na zupki
    > dla maluszkow

    Ja mam Bosha, dostałem w prezencie więc ceny nie znam.
    Spisuje się świetnie ale nie jest używany codziennie.
    Przypuszczam, że cokolwiek kupisz, ledwo dwuletnia gwarancja się skończy
    to Maluszek będzie miał ząbki trzonowe :)) i niech ich używa!

    Feromon

  • 8. Data: 2011-03-24 20:11:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Irokez napisał:

> [...]
    > Poza tym znane mi w rodzinie sprzęty Brauna 3 suszarki do włosów,
    > 2 golarki, 2 blendery, 3 żelazka i działa to i działa...

    A termotransfer jak rodzinie wychodzi na tych żelazkach?

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2011-03-24 21:34:47
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > A termotransfer jak rodzinie wychodzi na tych żelazkach?

    A wiesz że ok?
    Taki jeden najstarszy leży i żal go wywalić. Choć za dużych płytek położyć
    nie mogę, ale raczej drobnicę czasami zrobię.
    Tylko papier dobry a'la kreda trzeba dobrać, najlepiej z jakiś gazet dla
    pań. LaserJet 6P daje dobrą czerń i jest super. Na tyle co ja czasami
    zrobię.. nie chce mi się niszczyć laminarki za 30zł z Tesco

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2011-03-24 22:04:27
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 24 Mar 2011 16:49:02 +0100 "yoytek" <y...@o...pl> napisał:

    >Potrzebuje blendera - głównie mixowanie malemu dziecku gotowanych warzyw na
    >zupki.

    Ja tam na blenderach się nie znam, ale może warto popatrzeć:
    http://www.youtube.com/results?search_query=will+it+
    blend&aq=0

    :-)