  • 71. Data: 2010-05-26 15:39:17
    Temat: Re: Zero wypadków w ciągu czterech lat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel Ratajczak" <1...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:htj848$2dfu$1@news2.ipartners.pl...

    > Moim zdaniem problem wynika raczej z nagminnego ignorowania wszelakich
    > znaków włączając te informujące o organizacji pasów ruchu

    To też ma swoje źródło.

  • 72. Data: 2010-05-26 15:40:59
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Pawel Ratajczak" <1...@p...pl> wrote in message

    > Moim zdaniem problem wynika raczej z nagminnego ignorowania wszelakich
    > znaków włączając te informujące o organizacji pasów ruchu + nagminna
    > jazda na pamięć.

    A moim zdaniem problem jest w ilosci znakow, przez ktora kierowcy zaczynaja
    je w koncu ignorowac, czego dowodza statystyki przed i po ograniczeniu
    liczby znakow w wielu miastach.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 73. Data: 2010-05-26 15:49:48
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kamil pisze:
    > "MichałG" <g...@w...pl> wrote in message

    E3laKQ?feat=directlink

    > Mowisz o ewenemencie na skale swiatowa, o ktorym wszyscy wiedza i wiecej
    > stoja rozgladajac sie dookola, niz jada?

    pewnie to turysci z Polski... może dlatego, że nie było ich w nadmiarze
    ruch był całkiem płynny. ;)
    Ale masz rację. W Polskich warunkach natychmiast pojawiłoby sie stado
    mądrych inaczej którzy widzą jeden pas wiecej niż inni i stado
    'pospiesznych' którzy musza na przełaj...

    > Wedlug roznych statystyk na tym rondzie stluczka wypada srednio co 10-12
    > minut.

    serio? przez cała godzine nie było ani jednego....

    Pozdrawiam
    Michał

  • 74. Data: 2010-05-26 15:51:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > serio? przez cała godzine nie było ani jednego....

    Pewnie nadrobi turysta, ktory wpadnie raz na dwie godziny i skasuje 20
    lusterek po drodze. :) NIestety zadnych oficjalnych liczb nie moglem sie
    doszukac, wiec to pewnie urban legend dla odwiedzajacych.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 75. Data: 2010-05-26 15:55:28
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > A moim zdaniem problem jest w ilosci znakow, przez ktora kierowcy
    > zaczynaja je w koncu ignorowac, czego dowodza statystyki przed i po
    > ograniczeniu liczby znakow w wielu miastach.

    Dokładnie i jest to tym większe, im większy ruch.

  • 76. Data: 2010-05-26 15:56:00
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kamil pisze:

> [...]
    > lusterek po drodze. :) NIestety zadnych oficjalnych liczb nie moglem sie
    > doszukac, wiec to pewnie urban legend dla odwiedzajacych.

    ale z jakiegoś powodu taka zasada pierwszeństwa została wprowadzona do
    Konwencji i jest.... chyba nie jako folklor... a może?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 77. Data: 2010-05-26 15:57:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Plumpi" <p...@o...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Dokładnie i jest to tym większe, im większy ruch.

    Niestety masz racje, spedzanie polowy czasu za kolkiem na wypatrywaniu
    znakow odbywa sie kosztem skupienia na samej jezdzie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 78. Data: 2010-05-26 15:59:13
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Pawel Ratajczak pisze:

    > Moim zdaniem problem wynika raczej z nagminnego ignorowania wszelakich
    > znaków włączając te informujące o organizacji pasów ruchu + nagminna
    > jazda na pamięć.
    >
    > Pamiętam w Poznaniu parę akcji typu zmiana kierunku ruchu na
    > jednokierunkowej lub konwersje na jednokierunkową z każdym razem stado
    > "ślepoków" walących pod prąd.

    bo zasady ruchu i kierunkowość ulic nie są po to by sie nimi bawić i
    zmieniać, przestawiać jak sie komu wymysli... Kierowca w centrum ma dość
    do obserwowania bez takich niespodzianek. ;) ;)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 79. Data: 2010-05-26 15:59:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > ale z jakiegoś powodu taka zasada pierwszeństwa została wprowadzona do
    > Konwencji i jest.... chyba nie jako folklor... a może?

    Nie jedna i nie dwie zasady sa glupie..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 80. Data: 2010-05-26 19:07:24
    Od: arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>

    W dniu 2010-05-26 12:08, kamil pisze:
    > Pytanie, po co tak przepisy komplikowac, skoro znakomita wiekszosc rond
    > daje pierwszenstwo pojazdom na nim? Polska, i tyle.

    Z tego co kojarze to nie "Polska i tyle" a Konwencja Wiedenska i zasada
    pierwszeństwa z prawej dla ruchu prawostronnego.