  • 11. Data: 2009-09-13 21:37:55
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/37 - fotoplenery.eu
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Moich gniotow z Bulgarii ciag dalszy:

    http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/3916547021
    /sizes/o/

    Pozdrowki
    Thomas

  • 12. Data: 2009-09-13 23:15:49
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2009-09-13 11:40, tomek pisze:
    > Witam serdecznie!
    >
    > Dzisiaj wyjatkowo o jeden dzien wczesniej rozpoczynam
    > watek zdjec tygodnia. Dziekuje za udzial w poprzednim/poprzednich
    > watkach i prosze o jeszcze

    http://picasaweb.google.pl/lh/photo/_8D9-AyF_o7KufSI
    sten8g?authkey=Gv1sRgCMLz7_iH6dzdBA&feat=directlink

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 13. Data: 2009-09-14 08:15:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    nieco horrorlidycznie :

    http://picasaweb.google.com/fotografie25/Fotki#slide
    show/5381231818742716354

    oraz

    illydycznie

    czyli klasyczny pejzaz zwany tez kiczem :

    http://picasaweb.google.com/fotografie25/Fotki#slide
    show/5381231825255126962

    http://picasaweb.google.com/fotografie25/Fotki#slide
    show/5381231823306515138

    picassa domaga sie przycisku F11

  • 14. Data: 2009-09-14 09:37:19
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Sep., 09:15, XX YY <f...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > oraz
    >
    > illydycznie
    >
    > czyli klasyczny pejzaz zwany tez kiczem :

    show/538123182525...

    > http://picasaweb.google.com/fotografie25/Fotki#slide
    show/538123182330...

    > picassa domaga sie przycisku F11

    sorry 2 pejzazyki musialem usunac
    picasa tak zdewastowala zdjecia , ze jesli cos tam sie moglo ew.
    podobac , to tego wiecej nie ma.

    sa jakies problemy z laczami dzisiaj.
    jesli sie uda to zamieszcze pozniej , jesli nie to w przyszlym
    tygodniu .

  • 15. Data: 2009-09-14 10:23:54
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 13 Sep., 22:36, "ZbyszekK" <z...@p...fm> wrote:
    > Witam,
    >
    > http://farm4.static.flickr.com/3506/3917360844_e2fd7
    e0810_o.jpg

    > pzdr,
    >
    > ZbyszekK

    wprawdzie stara niepisana regula mowi, ze autorzy zdjec bioracych
    udzial w tej samej prezentacji nie powinni na swoj temat publicznie
    zabierac glosu , ale zrobie wyjatek.
    swietne zdjecie , swietnie rozegrane plastycznie.
    sugerowalbym spobowac dla porownania wersji z nieco stlumionymi tymi
    bialymi plamami swietlnymi miedzy budowlami w gornej czesci
    zdjecia.Stanowia one konkurencje dla dziewczynki , nipotrzebnie
    rozbijaja uwage ogladajacego , odciagaja wzrok od jednego mocengo
    punktu obrazu ( dziewczynka) do drugiego ( plamy) -Moim zdaniem to
    zdjecie jest warte tego.
    Jesli dziewczyka to coreczka to nalezy sie tatusiowi buzaczek za takie
    ladne i oryginalne ujecie.

  • 16. Data: 2009-09-14 10:51:58
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    tomek pisze:
    > Witam serdecznie!
    >
    > Dzisiaj wyjatkowo o jeden dzien wczesniej rozpoczynam
    > watek zdjec tygodnia. Dziekuje za udzial w poprzednim/poprzednich
    > watkach i prosze o jeszcze

    a ja tym razem już jesienie i buro :).
    http://picasaweb.google.com/bartcich/Patti#slideshow
    /5381015820848648450

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 17. Data: 2009-09-15 08:11:47
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > sorry 2 pejzazyki musialem usunac
    > picasa tak zdewastowala zdjecia , ze jesli cos tam sie moglo ew.
    > podobac , to tego wiecej nie ma.

    dzisiaj zdjecia przeszly wiec :

    krajobraz illidyczny zwany popularnie kiedys kiczem a wspolczesnie
    desctopem .

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5381598548873151586

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5381599745005405426

    ( , mozna sciagac do woli , kazdy moze powielac , uzywac , kopiowac ,
    podpisywac dowolnie -udzielam nieodplatie wszelkich mozliwych licencji
    na te 2 cudowne krajobrazy , mozna podpisywac swoim imieniem i
    nazwiskiem - klonowac , deklonowac itd itp. z wyjatkiem profanacji
    porzyrody wszystko jest dozwolone. )

    picassa domaga sie przycisku F11

  • 18. Data: 2009-09-15 08:46:06
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    > krajobraz illidyczny zwany popularnie kiedys kiczem a wspolczesnie
    > desctopem .

    Przy pierwszym wpisie juz mnie korcilo, ale myslalem - przejezyczyl sie.
    Co to jest ten krajobraz illydyczny? Bo ja ze wsi jestem?

    Matusz

    Ps.
    1. Idylliczny, czyli sielankowy.
    2. Desktop.

  • 19. Data: 2009-09-15 08:54:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Sep., 10:46, "Matusz" <m...@w...pl> wrote:

    > Przy pierwszym wpisie juz mnie korcilo, ale myslalem - przejezyczyl sie.
    > Co to jest ten krajobraz illydyczny? Bo ja ze wsi jestem?

> [...]

    to skrzyzowanie Iliady i idylla -slowotworstow majace prowadzic do
    wywolania skojarzen myslowych.

    ale czemu nie pytales od razu ?
    to nie dobrze tlumic w sobie korcenie - moze przerodzic sie w
    swierzbienie.

  • 20. Data: 2009-09-15 09:28:38
    Od: "Matusz" <m...@w...pl>

    >to skrzyzowanie Iliady i idylla -slowotworstow majace prowadzic do
    >wywolania skojarzen myslowych.

    Skrzyzowanie Iliady i idylli (!).
    Iliada opisuje wojne trojanska. Hmm... Chyba pojmuje Twój tok myslenia.
    Idylliczne morze za chwile zaatakuje idylliczne wybrzeze moca spienionych
    grzywaczy. Rozpocznie sie bój zywiolów: dynamicznego (Achilles) i
    statycznego (Hektor). Tylko ciekawi mnie co okaze sie pieta achillesowa
    takiego rozumowania.

    >ale czemu nie pytales od razu ?
    >to nie dobrze tlumic w sobie korcenie - moze przerodzic sie w
    >swierzbienie.

    Korcenie kojarzy mi sie tylko z korcem, a jak wiadomo nie ukrywa sie swiatla
    pod korcem. Oby swiatlo zawsze sprzyjalo Twoim zamiarom artystycznym.

    Matusz