  • 1. Data: 2009-09-07 18:11:10
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/36 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Informuje ze zaczal sie nastepny tydzien, dziekuje wszystkim
    uczestnikom watku 35 i zapraszam autorow i komentatorow
    do watku 36

    przypominam rowniez, że
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-09-07 18:20:17
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/36 - fotoplenery.eu
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    A ja się odważę i przedstawię efekty z zabawy w wyciąganie cieni ;)
    czyli na Muzykantowy kanon ;) suwak z saturacją spadł z dedykacją dla
    Kuby ;)
    http://picasaweb.google.pl/bartcich/Patti#5378772166
    612524962
    a tak wyglądała surówka na granicy przepałów:
    http://img403.imageshack.us/img403/9633/surowka.jpg

    dla ciekawskich aparat to kompakt ;) żeby było zgodnie z kanonem ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 3. Data: 2009-09-07 18:58:25
    Od: XX YY <f...@g...com>

    maly czlowiek i morze :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5378800828183371042

  • 4. Data: 2009-09-07 19:10:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    XX YY pisze:
    > maly czlowiek i morze :
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5378800828183371042

    Może powinieneś czymś zaznaczyć tego małego człowieka, jakimś czerwonym
    kółeczkiem alboco, żeby morza nie zdominował swoją obecnością ;)

    --
    | Andrzej Libiszewski, JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
    | Computers don't make errors - What they do, they do on purpose. |

  • 5. Data: 2009-09-07 19:18:25
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    k.googlegroups.com...
    > maly czlowiek i morze :
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/Fotki#slides
    how/5378800828183371042

    dobry krawiec to ty nie jestes

    --
    JD

  • 6. Data: 2009-09-07 19:30:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JD pisze:
    how/5378800828183371042

    > dobry krawiec to ty nie jestes

    To taka art-maniera. Dawniej dawali zdjęcie wraz z oryginalną ramką w
    charakterystycznym kształcie z lf-a, potem z kawałkiem perforacji, teraz
    daje się szoposklejki z dziurami :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-09-07 21:22:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    No to:

    http://sonorov.deviantart.com/art/36-136143661

    http://sonorov.deviantart.com/art/37-136144484

    http://sonorov.deviantart.com/art/34-136101847

    I chwatit ;)

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 8. Data: 2009-09-08 06:10:46
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 7 Sep., 21:10, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    wrote:

    show/5378800828183...

    > Może powinieneś czymś zaznaczyć tego małego człowieka, jakimś czerwonym
    > kółeczkiem alboco, żeby morza nie zdominował swoją obecnością ;)

    moznaby to zrobic oczywiscie , ale to nie ma wiekszego sensu , gdyz
    kazdy ma innej wielkosci monitor. Tzn polozenie tego koleczka bedzie
    sie zmieniac w zaleznosci od wielkosci monitora.
    Najlepiej zrob sam czerwonym flamastrem na monitorze koleczko wokol
    tej postaci.
    Bedziesz mial pewnosc , ze za kazdym razem kiedy otorzysz zdjecie
    znajdziesz ja natychmiast.

  • 9. Data: 2009-09-08 06:11:12
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 7 Sep., 21:18, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w
> [...]

    zycie jest zbyt cenne by trwonnic je na dzierganie.

  • 10. Data: 2009-09-08 08:23:05
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Ode mnie (z bytnosci w Bulgarii) - Plowdiw:
    http://www.flickr.com/photos/33413655@N08/3896045611
    /sizes/o/

    T.