  • 21. Data: 2011-02-15 18:53:43
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    w octawi fabrycznie montuje sie jakieś tulejki podnoszące zawieszenie o
    "chyba" 4cm.
    Tak jest w wersji 4x4.

    ---
    uciu

  • 22. Data: 2011-02-15 18:57:00
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    np: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=13122
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=1027
    ---
    uciu

  • 23. Data: 2011-02-15 19:04:23
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-15 15:43, R. pisze:
    > Co do przodu - tutaj będzie raczej kiepsko. Sprzedaj sida i kup C-Funf
    > :). Albo Xantię - nawet na kilka Ci starczy ;)
    >
    > R.
    Ale to też nie rozwiąże problemu. Hydropneumatyczne zawieszenie nie jest
    regulowane. Ani w Xantii, ani w C5, a tym bardziej w C-funf - tu jest
    klasyczne zawieszenie na amortyzatorach i sprężynach.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 24. Data: 2011-02-15 19:09:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 15 Feb 2011 18:57:00 +0100, uciu wrote:
    >np: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=13122
    >http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=1027

    Cycat:
    "Zdaje sobie sprawę że nie jest to off-road. Ale Panda 4x4 to też nie
    prawdziwy off-road a mamy takiego służbowego i jestem w szoku co można
    tym robić. Po luźnym pisku plażowym, po błocie takim że przylepia się
    podłoża, po sniegu takim że robisz za pług śnieżny. Niewiele jest w
    stanie zatrzymac to fajne autko..... "

    Cavalino - stac cie na nowa terenowke z salonu !

    J.

  • 25. Data: 2011-02-15 19:30:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Podałem Ci jedyny niedruciarski i nie kosztujący majątku sposób na
    > zniwelowanie problemów które opisujesz.

    Nie bardzo, od początku i nowych amorków było tak samo.

    >Przy czym nie mówię o "powrocie
    > do standardu" bo zasugerowałem lepsze amortyzatory niż seryjne.

    Ale to że lepsze, nie oznacza że wyższe, a mówimy o stanie spoczynkowym.

    > Ze sposobów ekstremalnie druciarskich to "możesz" nawpychać jakichś gum
    > czy coś w sprężyny, ale zdecydowanie to odradzam.

    Nie mam zamiaru nic drutować.

  • 26. Data: 2011-02-15 19:31:49
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 19:04:23 +0100, użytkowmik "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    napisał(a):

    > Ale to też nie rozwiąże problemu. Hydropneumatyczne zawieszenie nie jest
    > regulowane. Ani w Xantii, ani w C5, a tym bardziej w C-funf - tu jest
    > klasyczne zawieszenie na amortyzatorach i sprężynach.

    Co?
    Jak nie jest???
    1. Na krawężniki wystarcza.
    2. Jeśli jednak nie wystarcza (bardzo wysoki polic... znaczy krawążnik) to
    pozycja "teren", sekundka i chop.

    W C-funf sprężynowe zawieszenie to opcja dla miłośników Passatów, z hydro
    też jak najbardziej występuje.

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

  • 27. Data: 2011-02-15 19:32:06
    Temat: Re: Zawieszenie - zmiana wysoko?ci
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Cavalino - stac cie na nowa terenowke z salonu !

    No stać, Duster zaczyna się chyba od 39 kzł.
    Ale nie o to chodzi.

  • 28. Data: 2011-02-15 19:32:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>
    napisał w wiadomości news:ijef7a$nd8$1@news.onet.pl...

    > Ale to też nie rozwiąże problemu. Hydropneumatyczne zawieszenie nie jest
    > regulowane. Ani w Xantii,

    Dam głowę że widziałem Xantię opuszczoną o dobre 20 cm, więc o czym mowa?

  • 29. Data: 2011-02-15 19:42:53
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 19:32:57 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

    > Dam głowę że widziałem Xantię opuszczoną o dobre 20 cm, więc o czym mowa?

    Stojącą czy jadącą?

  • 30. Data: 2011-02-15 19:49:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Krawczyk" <a...@a...secretkey.eu> napisał w
    wiadomości news:1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu...

    > Stojącą czy jadącą?

    Stojącą, jechać raczej nie była w stanie przy takim posadowieniu nadwozia.