-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!xlned.com!feeder5.xln
ed.com!feeder2.cambriumusenet.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!20
9.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neost
rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
ada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl><4d5a84e5$0$2449$65785112@new
s.neostrada.pl><4d5a8617$0$2440$65785112@news.neostrada.pl>
<4d5a9398$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d5a9398$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Date: Tue, 15 Feb 2011 19:30:43 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110215-1, 2011-02-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 18
Message-ID: <4d5ac64f$0$2496$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.53.116
X-Trace: 1297794639 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2496 83.25.53.116:53231
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350280
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:
> Podałem Ci jedyny niedruciarski i nie kosztujący majątku sposób na
> zniwelowanie problemów które opisujesz.
Nie bardzo, od początku i nowych amorków było tak samo.
>Przy czym nie mówię o "powrocie
> do standardu" bo zasugerowałem lepsze amortyzatory niż seryjne.
Ale to że lepsze, nie oznacza że wyższe, a mówimy o stanie spoczynkowym.
>
> Ze sposobów ekstremalnie druciarskich to "możesz" nawpychać jakichś gum
> czy coś w sprężyny, ale zdecydowanie to odradzam.
Nie mam zamiaru nic drutować.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.11 19:31 Adam Krawczyk
- 15.02.11 19:32 Cavallino
- 15.02.11 19:32 Cavallino
- 15.02.11 19:42 Adam Krawczyk
- 15.02.11 19:49 Cavallino
- 15.02.11 20:00 Adam Krawczyk
- 15.02.11 20:03 Cavallino
- 15.02.11 20:09 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 15.02.11 20:36 Adam Krawczyk
- 15.02.11 20:47 Adam Krawczyk
- 15.02.11 21:20 venioo
- 15.02.11 21:26 Adam Krawczyk
- 15.02.11 21:30 venioo
- 15.02.11 21:34 J.F.
- 15.02.11 21:46 Adam Krawczyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security