    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Zasilanie DHT11
    Date: Fri, 02 May 2014 12:04:50 +0200

    Szybkie pytanie, bo nie wiem czy dobrze rozumiem.
    Układ DHT11 - czujnik wilgotności i temperatury na interfejsie 1-wire.
    Nota katalogowa podaje, że może być zasilany od 3,5V do 5V. Odpada więc
    możliwość zasilenia go z linii 3,3V w układzie.

    Czy mogę zasilić go bezpośrednio z 5V, a pin DATA podciągnąć do 3,3V?
    Dobrze rozumiem, że tam jest otwarty kolektor i układ nigdy nie wystawia
    własnego VCC na ten pin?

    Czy też może raczej bez jakiegoś dwukierunkowego bufora się nie obejdzie?