  • 1. Data: 2011-11-14 19:52:35
    Temat: Zasilacz "spiewa" pod obciazeniem
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    Witam,
    Moj zasilacz spiewa/buczy gdy uruchomie 3dmark. Czy takie piszczenie to
    wrozba rychlej smierci zasilacza, czy moze powinienem zalac cewki
    plastikiem lub silikonem i niczym sie nie martwic?

    --
    Pozdr

  • 2. Data: 2011-11-15 00:41:46
    Temat: Re: Zasilacz "spiewa" pod obciazeniem
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 19:52:35 +0000, G Nowak napisał(a):

> [...]
    > wrozba rychlej smierci zasilacza, czy moze powinienem zalac cewki
    > plastikiem lub silikonem i niczym sie nie martwic?

    Piszczenie zasilaczowi nie szkodzi. Zalewanie cewek rzadko pomaga.

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2011-11-15 06:57:32
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 14 Nov 2011 19:52:35 +0000, G Nowak napisał(a):
    >
    > Piszczenie zasilaczowi nie szkodzi. Zalewanie cewek rzadko pomaga.

    U mnie w zasilaczu Modecom 350W Feel piszczały kondensatory elektrolityczne
    po stronie wtórnej, po wymianie cisza. :-)

  • 4. Data: 2011-11-15 14:59:07
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie w zasilaczu Modecom 350W Feel piszczały kondensatory
    > elektrolityczne po stronie wtórnej, po wymianie cisza. :-)

    Dzieki, jak bede mial chwile czasu to go otworze i obslucham ;)

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2011-11-15 17:19:04
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > Dzieki, jak bede mial chwile czasu to go otworze i obslucham ;)

    Zwróć szczególną uwagę na te kondensatory, które mają wybulone denka. :-)

  • 6. Data: 2011-11-15 17:42:34
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Zwróć szczególną uwagę na te kondensatory, które mają wybulone denka. :-)

    To akurat wiem. Zasilacz kupilem dawno temu i bylo z nim wszystko ok,
    pozniej poszedl do szuflady i przelezal tam 2 lata az do poniedzialku,
    kiedy to zakupilem karte graficzna. Myslisz, ze mogl wyschnac nie pracujac?

    --
    Pozdr