  • 1. Data: 2010-09-15 17:00:30
    Temat: Zasilacz do HDD ...
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Poszukuje zasilacza z wtykiem molexa, tak żeby miał 5V i 12V. Ma to być coś
    małego, coś podobnego dodają do przejściówek USB. Jednak chce coś co nie
    spali mi dysku. W komplecie z tanimi przejściówkami jest straszny złom, chce
    coś dobrego za rozsądne pieniądze.
    Widział kto takie coś?

  • 2. Data: 2010-09-16 07:37:19
    Temat: Re: Zasilacz do HDD ...
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Piter pisze:

> [...]
    > nie spali mi dysku. W komplecie z tanimi przejściówkami jest straszny
    > złom, chce coś dobrego za rozsądne pieniądze.

    Kup mostek SATA/IDE-->USB2.0 np Unitek albo Axago - ew Scythe Cama
    Connect II (ten bedzie najdroższy bo przeszło 100 zł) - zyskasz stosowna
    przetwornicę i mostek ;)

    Pzdr, OMSON