  • 1. Data: 2010-09-15 09:18:15
    Temat: Mini media player
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Czy ktoś ma doświadczenie z takimi małymi odtwarzaczami mediów, które
    wysyłają sygnał po HDMI a przyjmują dane z rożnych źródeł (pendrive, HDD
    USB, karty flash itp)?
    Na Allegro wypatrzyłem takie niedrogie maleństwa:

    http://allegro.pl/mini-media-player-box-4world-hdmi-
    usb-sd-divx-i1225695885.html
    http://allegro.pl/super-tani-odtwarzacz-hd-art-divx-
    avi-full-hd-i1222122595.html
    http://allegro.pl/hdmi-media-player-sumvison-micro-1
    080p-divx-mp3-i1222745812.html

    Dobrze się to spisuje czy raczej badziew (jakość obrazu/obsługa formatów
    medialnych - napisów)?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2010-09-15 11:06:15
    Temat: Re: Mini media player
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-09-15 11:18, OMSON pisze:
> [...]
    080p-divx-mp3-i1222745812.html

    > Dobrze się to spisuje czy raczej badziew (jakość obrazu/obsługa formatów

    Imo bez sensu, nie obsługują mkv i upscalują obraz do 1080, lepiej wydać
    dwa razy tyle za HD i mkv