  • 1. Data: 2009-08-31 11:39:34
    Temat: Zasilacz 550-600W
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Witam

    Chcialbym kupic jakis sensowny zasilacz 550 do 600W, ktory oferowalby mocna
    linie 12V oraz posiadal dwie wtyczki zasilajace do karty graficznej (np.
    adeon 4780) oraz jak najwiecej wtykow dla SATA (do napedow PATA moze nie
    miec w ogole).
    Mam na to przeznaczone 300-350 zl. Jaki model warto brac pod uwage?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 2. Data: 2009-08-31 12:08:22
    Temat: Re: Zasilacz 550-600W
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > Mam na to przeznaczone 300-350 zl. Jaki model warto brac pod uwage?

    BeQuiet lub Pentagram. Ten drugi oferuje 5 lat gwarancji gdy sie u nich
    zarejestrujemy.

  • 3. Data: 2009-08-31 12:57:26
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 14:08:22 +0200, Doxent napisał(a):

    > BeQuiet lub Pentagram. Ten drugi oferuje 5 lat gwarancji gdy sie u nich
    > zarejestrujemy.

    Pentagram Silent Force 550 Total wyglada ok, ma duzy 14cm wentylator czyli
    pewnie bedzie dosc cicho, ma 4 wtyki molex i 4 sata, wolalbym proporcje
    6:2, no ale trudno. Nie znalazlem tez jakie ma mocne linie 12V, ale sa
    dwie, wiec to chyba dobrze?
    Kosztuje 250zl, czy jest cos lepszego w tej cenie (lub do 50zl drozej)?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 4. Data: 2009-08-31 13:14:37
    Od: "Primek" <s...@n...pl>

    Uzytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisal w wiadomosci

    > Mam na to przeznaczone 300-350 zl. Jaki model warto brac pod uwage?

    Wsrod Chiftecow i Taganow powinienes znalezc model, ktory sprosta Twoim
    oczekiwaniom, choc cena moze byc ciut wyzsza.

    Primek
    http://primaxpolska.pl/

  • 5. Data: 2009-08-31 13:19:06
    Od: "Doxent" <d...@N...gazeta.pl>

    > Kosztuje 250zl, czy jest cos lepszego w tej cenie (lub do 50zl drozej)?

    pewnie BeQuiet 550-650W będzie ale, że robi go firma Revoltec to nie mam o
    niej zbyt dobrej opinii. Ich myszka i klawiatura poszła do piachu bardzo
    szybko a lutowanie wewnętrzne to kpina na poziomie chińskich najtańszych
    no-name'ów.
    Z ich zasilaczy miałem w rękach 2 egzemplarze i są one dość ciężkie, ciche
    i się zbytnio nie przegrzewają. Mają długie kable więc w sam raz do wielkich
    obudów do zamontowania na spodzie. Kabli wręcz zbyt dużo i prosi się o
    wyjmowalne złącza na obudowie zasilacza. Pewnie taka wersja istnieje ale
    jest droższa. Dodatkowo dają 2 niskoprądowe kable tylko do napędzania
    wentylatorów 12V których nie powinniśmy i tak używać bo podobno stwarzają
    problemy i nie każdy wentylator się kręci. Np Aerocool 40cm nie drgnie z
    miejsca.

  • 6. Data: 2009-08-31 13:44:21
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > no-name'ów.
    > Z ich zasilaczy miałem w rękach 2 egzemplarze i są one dość ciężkie,

    Pod tym że sa ciężkie i ciche mogę sie podpisać obydwoma rękami. mam 450
    Straight Power i w moim kompie najbardziej słychac grafikę;-) Co do wyjść
    nie wypowiadam sie , bo nie pamiętam , ale to łatwo sprawdzic w
    specyfikacji.

  • 7. Data: 2009-08-31 14:09:36
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 15:44:21 +0200, Paweł Ubysz napisał(a):

> [...]
    > Straight Power i w moim kompie najbardziej słychac grafikę;-) Co do wyjść
    > nie wypowiadam sie , bo nie pamiętam , ale to łatwo sprawdzic w

    Ale to juz jest 380 zl :/ , o 50% wiecej niz za Pentagrama, jednak czy az o
    tyle jest lepszy?

    Ma ktos Pentagramy i moze sie podzielic uwagami co do ich funkcjonowania i
    niezawodnosci?

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 8. Data: 2009-08-31 15:06:03
    Od: "Elves" <n...@n...com>

> [...]
    > miec w ogole).
    > Mam na to przeznaczone 300-350 zl. Jaki model warto brac pod uwage?

    Sam planuje kupic cos podobnego i na razie najciekawszy wydaje mi sie OCZ
    Modxstream 600W. Bequiet pewnie bylby nawet lepszy, ale porównywalny
    kosztuje niestety ok. 450 zl.

    pozdrawiam,
    Elves

  • 9. Data: 2009-08-31 17:05:02
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Norbert <n...@r...no> zwrócił błąd:

> [...]
    > pewnie bedzie dosc cicho, ma 4 wtyki molex i 4 sata, wolalbym proporcje
    > 6:2, no ale trudno. Nie znalazlem tez jakie ma mocne linie 12V, ale sa

    Żadna różnica czy dwie czy jedna. Natomiast mógłby ktoś na grupie
    napisać jaki prąd może dać, bo ze strony tej firmy nigdy się nie
    dowiesz.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 10. Data: 2009-08-31 18:00:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisał w wiadomości grup
    > Ale to juz jest 380 zl :/ , o 50% wiecej niz za Pentagrama, jednak czy az
    > tyle jest lepszy?

    Przeglądałeś ofertę Corair?