  • 1. Data: 2011-02-09 00:42:56
    Temat: Zasilacz?
    Od: Andrzej <n...@m...ru>

    Jest sobie koputer:
    Phenom II X4 955
    Radeon 5850
    Asrock 870 Extreme3
    i jakieś ramki.
    zasilacz Amacrox 400W (peak 450).

    Zainstalowany Windows XP nie wstaje, instalator z płytki nawet się wysypuje.
    Dało się zainstalować 7, udaje się zainstalować prawie wszystkie sterowniki,
    jak tylko zainstaluję sterowniki do grafiki to od rebootu każda próba
    uruchomienia systemu kończy się niebieskim ekranem. Tryb awaryjny działa,
    jak odinstaluje sterowniki - na standardowych sterownikach chodzi.

    Nic nie podkręcane, próbowałem sterowniki z CD z pudełka i z windows update,
    to samo. Wiesza się.

    Czyżby zasilacz był za słaby, czy męczyć grafikę (i sprzedawcę)?

  • 2. Data: 2011-02-09 14:02:31
    Temat: Re: Zasilacz?
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.02.2011 01:42, Andrzej pisze:

    > Czyżby zasilacz był za słaby, czy męczyć grafikę (i sprzedawcę)?

    Zawsze możesz sprawdzić woltomierzem (czy nie spada).

  • 3. Data: 2011-02-09 14:31:35
    Od: "Piotr K." <pk:idf.pl>

    Do nowych kart graficznych absolutne minimum zasilacza to 500W

    --
    -----Piotr K.

  • 4. Data: 2011-02-09 14:53:32
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Do nowych kart graficznych absolutne minimum zasilacza to 500W

    Pierdol nie opowiadaj...

    Maksymalny pobor mocy 5850 to jakies 170W,
    co zamierzasz zrobic z pozostalymi 330?

    Jak juz, to zwroc uwage na dopuszczalne
    obciazenia na poszczegolnych liniach...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    chyba, ze masz na mysli zasilacz zakupiony za trzy
    dychy razem z obudowa... ale wtedy nawet napis
    "1000W" na nim nie pomoze ;)

  • 5. Data: 2011-02-09 15:21:07
    Od: "Piotr K." <pk:idf.pl>

    Pecet nie składa się tylko z grafiki

    -----Piotr K.

  • 6. Data: 2011-02-09 15:48:58
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Pecet nie składa się tylko z grafiki

    Oczywiscie. :)
    Dla tego wlasnie zapytalem "co zamierzasz zrobic z pozostalymi 330W?"

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    "Dla podkreslenia wagi moich slow Silacz palnie piescia w stol":
    http://pclab.pl/art38821-21.html
    5850 + i7-965 pod ociazeniem nie przekracza 300W

  • 7. Data: 2011-02-09 16:23:44
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-02-09 15:31, Piotr K. pisze:
    > Do nowych kart graficznych absolutne minimum zasilacza to 500W

    a na biurku elektrownia atomowa ;P

  • 8. Data: 2011-02-09 16:24:31
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-02-09 01:42, Andrzej pisze:

    > Czyżby zasilacz był za słaby, czy męczyć grafikę (i sprzedawcę)?

    może jakieś badziewne sterowniki?

  • 9. Data: 2011-02-09 18:54:01
    Od: Andrzej <n...@m...ru>

    W dniu 2011-02-09 17:24, Olo pisze:

    > może jakieś badziewne sterowniki?

    To też jest możliwe, (próbowałem na razie Catalysty 11.1 i 10.12 jutro
    sprawdzę Omegi i starsze Catalysty) ale zastanawia mnie wysypywanie się
    instalatora WinXP.
    Mam dysk ustawiony na IDE, więc to chyba nie wina kontrolera dysków, jakby
    to było przez dyski to by chyba nie wykryło dysków, a nie wieszało instalator?

    Jak tylko skończę ściąganie płyty live to sprawdzę też na linuxie.

  • 10. Data: 2011-02-09 18:54:56
    Od: Andrzej <n...@m...ru>

    W dniu 2011-02-09 15:02, Andrzej Ława pisze:

    > Zawsze możesz sprawdzić woltomierzem (czy nie spada).

    Na razie nie mam takiej możliwości, ale jak będę miał, to sprawdzę.