  • 1. Data: 2011-02-08 19:55:15
    Temat: nietypowe błędy RAM
    Od: mtoy <m...@g...com>

    Czy ktoś spotkał się z takim problemem: komputer wyłączony na ponad
    24h, po włączeniu memtest wywala błędy pamięci. Dopiero twardy reset
    lub wyłączenie i ponowne włączenie komputera sprawia, że błędy pamięci
    znikają. Sprzęt jest nowy. Czy ktoś potrafiłby mi pomóc? Wyłączanie
    komputera na noc i włączanie go rano nie "psuje" pamięci. Próbowałem
    ustawić w biosie 1333MHz ale nie pomogło.

    Asus P7P55D LE, DDR3 GEIL 1600MHz CL7

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-08 22:27:48
    Temat: Re: nietypowe błędy RAM
    Od: "Piotr K." <pk:idf.pl>

    Użytkownik "mtoy" napisał w wiadomości grup
    g2000vbo.googlegroups.com...

[...]

    Kilka miesięcy temu pojawiły się wadliwe Geile. Sam trafiłem na 3 szt. z
    czterech kupionych. Po prostu reklamowałem. Podobno pomaga delikatne
    podniesienie napięcia, ale to nie moje spostrzeżenie, tylko porada, którą
    sam otrzymałem

    --
    -----Piotr K.

  • 3. Data: 2011-02-09 08:58:05
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Miałem podobną przypadłość. Sprawdź na stronie asusa w manualu jakie pamięci
    (producentów) obsługuje płyta, bo pewnie tutaj leży problem.

    Pozdrawim