  • 1. Data: 2021-07-05 10:36:07
    Temat: Zasięg w Windzie
    Od: robot <r...@o...pl>

    Dlaczego w windzie telefony tracą zasięg?

  • 2. Data: 2021-07-05 10:47:59
    Temat: Re: Zasięg w Windzie
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-07-05 o 10:36, robot pisze:
    > Dlaczego w windzie telefony tracą zasięg?

    W drewnianej nie tracą ;)

    --
    viktorius

  • 3. Data: 2021-07-05 11:51:19
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 05.07.2021 o 10:47, viktorius pisze:

    > W drewnianej nie tracą ;)

    :)

    Ale jak winda stoi w miejscu to jest zasięg.
    Przynajmniej miałem takie wrażenie.
    Idę do windy jeszcze się upewnić.

  • 4. Data: 2021-07-05 12:38:25
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 7/5/2021 o 11:51 AM, robot pisze:

    > :)
    >
    > Ale jak winda stoi w miejscu to jest zasięg.
    > Przynajmniej miałem takie wrażenie.
    > Idę do windy jeszcze się upewnić.

    W szklanych windach też tracisz zasięg?

    Gdy stoi zwykle są otwarte drzwi ponad to
    wskaźnik zasięgu w telefonie po pewnym czasie
    pokazuje brak zasięgu nie natychmiast.

    Musiał byś uruchomić jakiś netmonitor żeby
    się przekonać czy zasięg od razu zanika.

    Zwykle windy są metalową puszką dobrze uziemioną.
    Przez niektórych zwaną klatką Faradaya.
    Szyby windy często są wykonane z żelbetu
    gęsto żebrowanego co także nie wpływa
    pozytywnie na zasięg.

    --
    pzdr, j.r.

  • 5. Data: 2021-07-05 13:09:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 5 lipca 2021 o 11:51:54 UTC+2 robot napisał(a):

    > :)
    >
    > Ale jak winda stoi w miejscu to jest zasięg.
    > Przynajmniej miałem takie wrażenie.
    > Idę do windy jeszcze się upewnić.

    Nie utknąłeś w tej windzie? ;>
    Winda dobrze tłumi - u mnie nie ma szans pogadać, jak się zamkną drzwi to koniec
    fonii jak nożem uciął.
    Nawet garaż nie jest tak mocny - na -1 jeszcze da się gadać. -3 już nie ma szans, na
    -2 nie sprawdzałem.

  • 6. Data: 2021-07-05 21:30:02
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 05.07.2021 o 12:38, Rutkowski, Jacek pisze:

    > Szyby windy często są wykonane z żelbetu

    Cały czas człowiek się uczy...

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2021-07-05 23:13:03
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 7/5/2021 o 9:30 PM, Kaczin pisze:

    > Cały czas człowiek się uczy...

    Szyby (czytaj jeden szyb jednej windy):
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Szyb_(budownictwo)

    --
    pzdr, j.r.

  • 8. Data: 2021-07-05 23:34:29
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 5 lipca 2021 o 16:13:07 UTC-5 Rutkowski, Jacek napisał(a):

    > Szyby (czytaj jeden szyb jednej windy):
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Szyb_(budownictwo)

    Z szybów sie robi szybowce.
    A z działania ścianki.

  • 9. Data: 2021-07-06 09:26:37
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 05.07.2021 o 23:34, ptoki pisze:
    > A z działania ścianki.
    Chyba raczej z dział
    (działowe, nie działaniowe)

    --
    SW3

  • 10. Data: 2021-07-06 10:06:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 5 Jul 2021 04:09:11 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]

    Jeszcze sa stropy - tez troche stali zbrojeniowej.

> [...]
    fonii jak nożem uciął.
    > Nawet garaż nie jest tak mocny - na -1 jeszcze da się gadać. -3 już nie ma szans,

    A swoja droga - nie tak latwo urwac telefon.
    Metalowy garnek nie pomaga, kuchenka mikrofalowa slabo ekranuje,
    owiniecie folia aluminiowa pomaga.

    Ale do BTS mam blisko ... i o na starych GSM bylo.

    J.