  • 71. Data: 2013-11-02 18:51:57
    Temat: Re: Żarówki, odkurzacze, co dalej ?
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 2 listopada 2013 18:41:05 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 2 Nov 2013 10:16:26 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Nie ma takiej potrzeby. Mozna po amerykansku - zlikwiduje sie piwo
    >
    > luzem i sprzedaz pojdzie na cztero i szesciopaki.
    >

    > J.

    Zestawy po 4 i 6 sztuk już sa. Przeznaczone są dla tych bardziej zaawansowanych co za
    moment mają przejść na najtańszą wódkę a potem na denaturat.

  • 72. Data: 2013-11-02 18:55:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Nie ma takiej potrzeby. Mozna po amerykansku - zlikwiduje sie piwo
    > luzem i sprzedaz pojdzie na cztero i szesciopaki.

    A co dla tych, którzy by chcieli u kelnera zamówić pięć piw?

    --
    Jarek

  • 73. Data: 2013-11-02 18:58:37
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 2 listopada 2013 18:55:50 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > A co dla tych, którzy by chcieli u kelnera zamówić pięć piw?
    >

    > --
    >
    > Jarek

    To mu przyniesie sześć. Jak pięć się zmieści to i szóste wejdzie.

  • 74. Data: 2013-11-02 19:16:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 02 Nov 2013 17:38:54 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Ale nie świeci *jak* żarówka. W widmie nie ma choćby podczewieni.

    Ale oni pisza ze daje tyle swiatla co 100W zarowka.

    > Takie świcenie, to jak kawa bezkofeinowa albo wódka bezalkoholowa.

    do czytania podczerwien mi nie potrzebna.

    > To ile będą kosztowały? Chyba jednak dużo mniej niż cała pralka (teraz
    > chcą za nie prawie tyle samo).

    No wlasnie ze one beda kosztowaly duzo. Np pol pralki :-)

    > A jeśli będzie inaczej, to się zabiorę
    > za produkcje programatorów (przecież to są grosze) i otworzę montownię
    > pralek. Resztę części kupię za bezcen.

    I to jest jakis punkt widzenia, ale beda utrudniac :-)

    > Albo po prostu mieć prasę. I obsmarować w niej takiego producenta.

    Mozna, tylko ze doswiadczenie uczy ze prasa zyje z reklam.
    I nie moze zle pisac :-)

    Zreszta co mozesz napisac o jakosci pralek czy telewizorow ?
    Te nowe dobre sa.
    Chyba zeby tak ankiety wsrod czytelnikow robic i oceniac producenta na
    podstawie ... starych wyrobow ..

    J.

  • 75. Data: 2013-11-02 19:17:54
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-11-02 14:12, Piotr Gałka pisze:

    > Jak sobie wyobrażasz wymagane zwiększenie skuteczności odkurzania przy
    > zmniejszeniu mocy do 900W, bo ja przede wszystkim poprzez zmniejszenie
    > rozmiaru ssawki.

    Kłania się sprawność agregatu ssącego.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 76. Data: 2013-11-02 19:20:17
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-11-02 14:45, RR pisze:
    > Mam w domu zelmara* typ 54 z 1977 roku, a w robocie jakiś "kubełek" LG
    > 1000 W.
    > Mimo, że zelmar ma tylko 500 W, cug nie jest mniejszy niż w LG, mimo
    > użycia podwójnego worka (szmaciany+papierowy, w LG tylko papierowy).

    Zapomniałeś że ten LG ma jeszcze stado innych filtrów, szczególnie na
    wylocie. Może nawet o nich nie wiesz, bo ich nie widać.

    > Ostatnio chyba się producenci rozbestwili z mocą w celach marketingowych
    > nie dbając o inne elementy.

    Rynek chce poweru to i dostaje.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 77. Data: 2013-11-02 19:33:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ale oni pisza ze daje tyle swiatla co 100W zarowka.

    E tam piszą. Ograniczają się do komunikatów obrazkowych. Jest rysunek
    żarówki z napisem 100W i świetlówki też z jakimiś watami. Pomiędzy tym
    znak równości.

    > do czytania podczerwien mi nie potrzebna.

    A mnie jest.

    > No wlasnie ze one beda kosztowaly duzo. Np pol pralki :-)

    To już lepiej niż tyle co cała, jak teraz.

    > I to jest jakis punkt widzenia, ale beda utrudniac :-)

    Na ułatwienia nie liczę Raczej na urealnienie cen. Wtedy ten programator
    nie będzie kosztował tyle, co pół pralki. I pewnie nie będzie się tak
    często psuł.

    > Mozna, tylko ze doswiadczenie uczy ze prasa zyje z reklam.
    > I nie moze zle pisac :-)
    >
    > Zreszta co mozesz napisac o jakosci pralek czy telewizorow ?

    Tak poważnie, to ja się już niczego dobrego po prasie nie spodziewam.
    Jej czas minął.

    --
    Jarek

  • 78. Data: 2013-11-02 21:13:00
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-11-02 18:38:54 +0100, =?UTF-8?Q?Jaros=C5=82aw?=
    =?UTF-8?Q?_Soko=C5=82owski?= <j...@l...waw.pl> said:

    > To ile będą kosztowały? Chyba jednak dużo mniej niż cała pralka (teraz
    > chcą za nie prawie tyle samo). A jeśli będzie inaczej, to się zabiorę
    > za produkcje programatorów

    Naturalnie klika jewropskich komisarzy uprzednio opatentuje tenże
    diwajs zarządzający urządzeniem pralniczym. Zupełnym przypadkiem, te
    wcześniejsze niepatentowane konstrukcje zostaną zdelegalizowane
    stosowną dyrektywą.
    I będziesz musiał przenieść produkcję swoich programatorów do kraju
    który olewa ochronę patentową. A potem przemycać swe wyroby na rynki
    docelowe.

    --
    DJ

  • 79. Data: 2013-11-02 21:58:26
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Takie świcenie, to jak kawa bezkofeinowa albo wódka bezalkoholowa.

    Mówi się: wódka homeopatyczna :-)

  • 80. Data: 2013-11-02 22:04:22
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

    > Mówi się: wódka homeopatyczna :-)

    Te homeopatyczne kropelki często są na spirytusie robione. Zdaje się,
    że przy intensywnej terapii można się tym nieźle ubzdryngolić.

    --
    Jarek