  • 21. Data: 2012-08-12 14:32:31
    Temat: Re: Żarówki LED
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:vrfVr.755831$PE.350224@fx04.am4...

    > Podobnie jak świetlówka
    > trzeba być audiofilem.... eee... optofilem? :) żeby to przeszkadzało

    Albo mieć uszkodzony centralny układ nerwowy, wtedy nie trzeba świadomie
    zauważać, samo się zauważy...

  • 22. Data: 2012-08-12 18:59:28
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Anerys napisał:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Albo mieć uszkodzony centralny układ nerwowy, wtedy nie trzeba świadomie
    > zauważać, samo się zauważy...

    Tacy ludzie zapewne wiedzą co mogą a czego nie mogą.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 23. Data: 2012-08-12 19:06:35
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 10.08.2012 23:55, AlexY pisze:

    > Podobnie jak świetlówka
    > trzeba być audiofilem.... eee... optofilem? :) żeby to przeszkadzało

    To miga wyraźnie. Mam w kibelku i jak myję ręce to widzę zatrzymane
    krople wody. To naprawdę przeszkadza, myślę nad wrzuceniem jakiejś
    puszki na sufit z zasilaczem mającym filtrację. Tylko problem, podbije
    napięcie do ponad 300 V.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 24. Data: 2012-08-12 19:30:45
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Tacy ludzie zapewne wiedzą co mogą a czego nie mogą.

    To nie jest takie czarno-białe, jak myślisz...
    Taki zawał serca. Spora część zawałowców o swojej chorobie dowiaduje się po
    czasie, albo nawet nie dowiaduje się nigdy, choć kilka lat przeżyli od
    zdarzenia.
    Jeśli ktoś wie, że ma chory układ nerwowy, to unika. Jeśli nie wie, albo ma
    np. wybór "pracujesz przy tym świetle, albo nie pracujesz w ogóle... to nie
    unika, niekoniecznie z własnego wyboru.
    Poza tym, jeszcze jest coś takiego jak preferencje, gusta, także ktoś zdrowy
    niekoniecznie musi lubić, jak mu coś miga nad głową.