    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Żarówki LED
    Date: Sun, 12 Aug 2012 19:30:45 +0200

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:EhRVr.755844$IP4.397603@fx26.am4...

    > Tacy ludzie zapewne wiedzą co mogą a czego nie mogą.

    To nie jest takie czarno-białe, jak myślisz...
    Taki zawał serca. Spora część zawałowców o swojej chorobie dowiaduje się po
    czasie, albo nawet nie dowiaduje się nigdy, choć kilka lat przeżyli od
    zdarzenia.
    Jeśli ktoś wie, że ma chory układ nerwowy, to unika. Jeśli nie wie, albo ma
    np. wybór "pracujesz przy tym świetle, albo nie pracujesz w ogóle... to nie
    unika, niekoniecznie z własnego wyboru.
    Poza tym, jeszcze jest coś takiego jak preferencje, gusta, także ktoś zdrowy
    niekoniecznie musi lubić, jak mu coś miga nad głową.