  • 1. Data: 2016-03-11 10:19:04
    Temat: Iphone 4s - czy istnieje iOS lepszy od 6.1.3?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Podpowiedzcie proszę, czy warto aktualizować Iphone 4s, w ktorym jest iOS 6.1.3?
    Kiedyś popełniłem ten błąd zakupowy, wkrótce wylądował w szufladzie, skąd go własnie
    wygrzebał ośmiolatek. No i okazało się, że to fajna zabawka dla takiego dzieciaka.
    Ale jest też pewien problem: jedna z gier, którą nowy własciciel chciałby
    zainstalować, wymaga co najmniej iOS 7.
    Stąd pytanie do posiadaczy: czy jest jakaś nowsza wersja systemu, która nie jest dużo
    gorsza od 6.1.3?
    --
    Akarm

  • 2. Data: 2016-03-11 10:31:53
    Temat: Re: Iphone 4s - czy istnieje iOS lepszy od 6.1.3?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2016-03-11 10:19, Akarm wrote:
> [...]
    zainstalować, wymaga co najmniej iOS 7.
    > Stąd pytanie do posiadaczy: czy jest jakaś nowsza wersja systemu, która nie jest

    Zanim zrobisz update poszukaj dobrze info w sieci. Mam iPada 2, ktory
    jest chyba odpowiednikiem Twojego iPhone'a. Z kazda nowa aktualizacja
    tablet coraz bardziej przypomina cegle. Zaden z androidowych telefonow,
    nawet starenka Defy z 512MB RAMu tak nie mulila.
    Oprocz dlugich "chwil zamyslenia" ( w swiecie iOS nie ma czegos takiego
    jak mulenie) dochodzi niestabilnosc, musialem kilka razy wylaczyc i
    wlaczyc urzadzenie, zeby zaczelo jakos pracowac.
    Niby mozna zrobic downgrade do iOS6 ale wiaze sie to z grzebaniem a
    prawde powiedziawszy nie chce mi sie, szkoda mi czasu i co najwazniejsze
    nie tego oczekiwalem po firmie, ktora swego czasu chyba poslugiwala sie
    sloganem: it just works. Teraz mozna byloby dopisac w przypadku iPada 2
    z iOS9: no, it doesn't.

  • 3. Data: 2016-03-11 14:18:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > it just works. Teraz mozna byloby dopisac w przypadku iPada 2 z iOS9: no,

    No więc jeśli to byłby iPhone4 (ten mój) to nie polecałbym upgrade.
    Rzeczywiście mocno przymula po upgradzie do iOS 7.

    Ale - iPhone4S ma chyba inny, szybszy procesor i to może mieć jednak sens.
    Tu masz porównanie właśnie zrobione na najstarszym z tych wciąż
    obsługiwanych przez wszystkie wersje iOS, właśnie iPhone4S:
    http://www.redmondpie.com/speed-test-between-ios-9-v
    s-ios-8-vs-ios-7-vs-ios-6-vs-ios-5-on-iphone-4s/

  • 4. Data: 2016-03-11 18:36:09
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > http://www.redmondpie.com/speed-test-between-ios-9-v
    s-ios-8-vs-ios-7-vs-ios-6-vs-ios-5-on-iphone-4s/

    Test fajny ale i tak nie pokazuje w pelni problemu. Gosc nie odpalil
    kilku zasobozernych gier jak to lubia robic dzieciaczki. Wtedy dopiero
    zaczyna sie niekonczaca chwila zadumy.

  • 5. Data: 2016-03-13 23:11:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu piątek, 11 marca 2016 18:37:16 UTC+1 użytkownik atm napisał:

    > Test fajny ale i tak nie pokazuje w pelni problemu. Gosc nie odpalil
    > kilku zasobozernych gier jak to lubia robic dzieciaczki. Wtedy dopiero
    > zaczyna sie niekonczaca chwila zadumy.

    Czyli dzieciakowi muszę wytłumaczyć, że nie da się zainstalować pewnych gier w tej
    zabawce. Tak, jak przypuszczałem po przeczytaniu sporej ilości dostępnych opinii:
    ajfona nadal nie da się używać. :/
    Dzięki za odpowiedzi.
    --
    Akarm

  • 6. Data: 2016-03-14 01:16:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Akarm" <a...@w...pl> wrote in message
    ps.com...
    > Tak, jak przypuszczałem [..] ajfona nadal nie da się używać. :/

    Wyślesz mi go? Ja chętnie zrobię sobie upgrade iPhone 4 do iPhone4S.

  • 7. Data: 2016-03-16 19:33:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-14 o 01:16, Pszemol pisze:
    > "Akarm" <a...@w...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Wyślesz mi go? Ja chętnie zrobię sobie upgrade iPhone 4 do iPhone4S.

    Palant?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2016-03-16 23:53:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    ps.com...

    > Palant?

    Imbecyl?

  • 9. Data: 2016-03-17 07:53:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-03-16 o 23:53, Pszemol pisze:
    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Imbecyl?

    Też być może. Albo po prostu naiwny żebrak.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-03-18 10:59:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Też być może. Albo po prostu naiwny żebrak.

    Raczej teatralny histeryk z niego "uch, och, nie da się używać".
    Jak się nie da używać, narzekasz tak strasznie to pozbądź
    się ciężaru i sprezentuj komuś, kto to urządzenie doceni... :-)
    Bo ja widzisz używam starszej wersji, z jeszcze powolniejszym
    prockiem i uważam ze jak najbardziej da się go używać... O!