  • 21. Data: 2010-03-05 10:51:53
    Temat: Re: Zamienil stryjek
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    >>> a co masz do Dacii?
    >>
    >> Że to gówniane Renault jest?
    >
    > to taka polska satyra czy zabobon?

    Ale co?
    Że Renault jest gówniane to już na sobie sprawdziłem, a Dacia skoro jest
    dużo tańsza, to raczej lepsza nie będzie, a wręcz przeciwnie.
    Ale jak zrobią gwarancję na 5 lat to się zastanowię (niech oni płacą za
    usterki), bo ten nowy SUV całkiem fajny jest.

  • 22. Data: 2010-03-05 11:40:23
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Karolek <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    Ladzie,

    > A co to, licytacja czym kto jezdzi?
    > Skoda na kredyt jezdzilem (nowa), a jezdze 10 letnim BMW, 16 letnim BMW
    > i 10 letnia Alfa.

    No wieszasz jak trafiłem!
    Być może nie zauważyłeś ale pytanie dotyczyło kompleksów nie motoryzacji.
    Powodzenia w ich leczeniu i dowartościowywaniu się zajeżdżonymi złomami z
    niemieckiego śmietnika

  • 23. Data: 2010-03-05 11:47:19
    Od: AL <a...@s...tam>

    Karolek pisze:

    > Tu smiem polemizowac.
    > Szczegolnie jakby cena obu mialaby byc zblizona.

    to zalezy jak traktujesz auto - jesli jako wol roboczy - to nowsze
    zawsze bedzie lepsze.
    Ale jesli podchodzisz do tego dodatkowo jako milosnik marki i trafisz na
    jakas perelke, ciekawy model i dobrze utrzymany - to czemu nie.

    (pomijam tutaj koszty utrzymania a biore pod uwage radosc z jazdy)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 24. Data: 2010-03-05 14:16:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
> [...]
    > Ale jak zrobią gwarancję na 5 lat to się zastanowię (niech oni
    > płacą za usterki), bo ten nowy SUV całkiem fajny jest.

    Podkresl ze Renault bez 5 letniej gwarancji tez juz nie kupisz :-)

    J.

  • 25. Data: 2010-03-05 14:22:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Podkresl ze Renault bez 5 letniej gwarancji tez juz nie kupisz :-)

    Oczywiście że nie kupię.
    Już prędzej Dacię, bo z tego co piszą to koszty serwisu deczko mniejsze.

  • 26. Data: 2010-03-05 14:24:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Lopez" <s...@W...gazeta.pl>

    > To się nie ma co dziwić, przecież te Niemce to muszą czymś
    > jeździć do
    > pracy, j na wakacje i to cioci-kloci na drugi koniec Europy.
    > Samochody
    > średniej i wyższej klasy i wiadomo kupują tylko osoby w podeszłym
    > wieku aby
    > jeździć niemi do kościoła , na działkę i regularnie do serwisu
    > tylko po to

    A tak naprawde to dacia sie zaczyna od 7000 euro, i jak od tego
    odjac 2500 euro bonusu za zlomowanie starego samochodu, to sie nie
    ma co dziwic ze sprzedaz rosnie :-)

    J.

  • 27. Data: 2010-03-05 16:23:44
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    s...@W...gazeta.pl pisze:

    > Ladzie,

    > No wieszasz jak trafiłem!

    Chyba kula w plot.

    > Być może nie zauważyłeś ale pytanie dotyczyło kompleksów nie motoryzacji.
    > Powodzenia w ich leczeniu i dowartościowywaniu się zajeżdżonymi złomami z
    > niemieckiego śmietnika

    Ty to jednak masz cos z glowka nie tak.

    --
    Karolek