  • 11. Data: 2010-03-05 09:17:42
    Temat: Re: Zamienil stryjek
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Mar 2010 23:57:18 +0100, Andrzej wrote:
    >A Dacia no fakt, to samochód tylko dla żebraków, pewnie jak kończą żebrać to
    >składają te swoje złomy.
    >
    >W przyszłym sezonie F1 nasze FSO zapewne wystawietaki bolid taki co to
    >wszystkich w kółko objedzie.
    >Fajnie jest krytykować innych - nam w naszych 15 letnich meśkach, bemkach i
    >paskach żadna motoryzacyjna potęga świta nie podskoczy.

    Ale wiesz - tam mozna wyczytac ze Lada miala powazne klopoty finansowe
    i pomogl jej ... Renault.

    Widac zaczal wyprowadzac kapital zanim sie jeszcze zyski pojawily :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-03-05 09:25:49
    Od: " Lopez" <s...@W...gazeta.pl>

    Karolek <d...@o...pl> napisał(a):
    > Masz chlopie kompleksy.

    Tak a propos kompleksów to Ty czym jeździsz, skoro twierdzisz tak o Ladzie,
    czy Daci. 20 letnim BMW czy Skodą na kredyt?

  • 13. Data: 2010-03-05 09:32:07
    Od: " Lopez" <s...@W...gazeta.pl>

    AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > A z Dacia sprzedaz wyglada tak (sam sie zdziwilem):
    > http://www.francuskie.pl/wiadomosci/5380

    To się nie ma co dziwić, przecież &#8222;te Niemce&#8221; to muszą czymś jeździć do
    pracy, j na wakacje i to cioci-kloci na drugi koniec Europy. Samochody
    średniej i wyższej klasy i wiadomo kupują tylko osoby w podeszłym wieku aby
    jeździć niemi do kościoła , na działkę i regularnie do serwisu tylko po to
    aby sprzedać takie 4-5 letni samochód i minimalnym przebiegiem polskiemu
    handlarzowi za 1/10 wartości

  • 14. Data: 2010-03-05 09:34:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    Lopez pisze:

    > Tak a propos kompleksów to Ty czym jeździsz, skoro twierdzisz tak o Ladzie,
    > czy Daci. 20 letnim BMW czy Skodą na kredyt?

    eeee to już lepiej jeździć tą współczesną skodą 'na kredyt', niż ladą
    bądź 20-to letnim bmw (choć z tym ostatnim - wszystko zależy co to za
    model bmw ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 15. Data: 2010-03-05 09:39:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
> [...]
    ny-lada,wiadomosc.html

    > a co masz do Dacii?

    Że to gówniane Renault jest?

  • 16. Data: 2010-03-05 09:45:32
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Lopez pisze:
    > Tak a propos kompleksów to Ty czym jeździsz, skoro twierdzisz tak o Ladzie,
    > czy Daci. 20 letnim BMW czy Skodą na kredyt?

    zapewne czymś większym masywniejszym hmmm autobus MPK ;D?

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-03-05 09:59:31
    Od: AL <a...@s...tam>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > Że to gówniane Renault jest?

    to taka polska satyra czy zabobon?
    bo, ze jestesmy zakomleksionym narodem - to wiadaomo

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 18. Data: 2010-03-05 10:42:12
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Lopez pisze:

    > Tak a propos kompleksów to Ty czym jeździsz, skoro twierdzisz tak o Ladzie,
    > czy Daci. 20 letnim BMW czy Skodą na kredyt?

    A co to, licytacja czym kto jezdzi?
    Skoda na kredyt jezdzilem (nowa), a jezdze 10 letnim BMW, 16 letnim BMW
    i 10 letnia Alfa.
    A moze i 20 letnie albo i starsze BMW trafi do mojej kolekcji, jak sie
    dorobie :> (tylko co to zmienia w temacie niskiej jakosci lady i dacii)
    Tak czy inaczej LADA to gowno (nijak do F1 nie pasuje).
    Dacia? Odpadowa marka renault. Nic do niej nie mam, poza tym, ze te
    samochody sa brzydkie.
    Niech sobie kazdy jezdzi czym chce, nawet taczka jak mu sie podoba, ale
    w budowaniu jakis wielkich ideologii w stosunku do tanich marek
    samochodow nie widze sensu i madrosci.
    Te marki sa tanie, bo maja byc tanie i musza byc tandetne bo nie bylyby
    tanie. Niby prosta logika, ale do niektorych nie trafia.

    --
    Karolek

  • 19. Data: 2010-03-05 10:43:41
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    AL pisze:

    > eeee to już lepiej jeździć tą współczesną skodą 'na kredyt', niż ladą

    Lepiej niz lada owszem.

    > bądź 20-to letnim bmw (choć z tym ostatnim - wszystko zależy co to za
    > model bmw ;)

    Tu smiem polemizowac.
    Szczegolnie jakby cena obu mialaby byc zblizona.
    --
    Karolek

  • 20. Data: 2010-03-05 10:43:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > to taka polska satyra czy zabobon?
    > bo, ze jestesmy zakomleksionym narodem - to wiadaomo

    A myslisz ze Renault to tak chetnie robi w Dacii konkurencje dla
    megane dwa razy tansza ?
    Musi byc gorsze :-)

    Ewentualnie - tania to jest wersja podstawowa, naprawde jest tak
    samo drogie :-)

    Do tej pierwszej sie przymierzalem - design wiadomo, rzecz gustu,
    bagaznik imponujacy, ale w lokiec mnie cos uwiera, deska szara i
    prosta az sie przykro robi niczym w podstawowym polo. Silniki
    jakies bez mocy ..

    A teraz Dacia zrobila furore w niemczech.
    Jak doplacali 2500 euro, to taka dacia juz niewiele kosztuje :-)

    J.

    P.S. Ciekawe .. slyszal ktos o padajacych cewkach w dacii ?