  • 11. Data: 2015-06-22 12:47:47
    Temat: Re: Zalew "anglików"
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "RD" napisał w wiadomości grup

    > lusterek w zależności od ruchu lew/prawostronnego?

    Nie wiesz? Mandat przy pierwszej kontroli!

    ;)

  • 12. Data: 2015-06-22 15:09:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-06-22 o 11:34, J.F. pisze:
> [...]
    /rejestracja-anglikow-dozwolona-w-polsce/pgjh83
    > Lusterka moga miec inny kat nastaw w zaleznosci od fotela kierowcy.
    >
    >Chodzi o położenie fotela kierowcy względem osi pojazdu?
    >Jeśli mam fotel po prawej stronie, to chyba lusterka odpowiednio
    >ustawione pod mój fotel, a nie pod kątem odpowiednim do jazdy w ruchu
    >prawostronnym? To znaczy, chcę zapytać, czym różni się ustawienie
    >lusterek w zależności od ruchu lew/prawostronnego?

    A slusznie. fotela nie zmieniamy, to i lusterka w miare dobre.
    Pozostaje co najwyzej rozmieszczenie wypuklosci na lusterkach -
    spodziewam sie, ze Anglicy chca miec wiekszy kat widzenia przez prawe
    lusterko.

    J.

  • 13. Data: 2015-06-22 16:38:04
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał

    > spodziewam sie, ze Anglicy chca miec wiekszy kat widzenia przez prawe
    > lusterko.

    A ja spodziewam się, że chcą mieć większy kąt widzenia przez lewe
    lusterko.

    --
    Hinek