  • 1. Data: 2015-06-22 09:42:05
    Temat: DIY Światła do jazdy dziennej 2015
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Witam,

    znalazłem fajny moduł do świateł dziennych i doświetlania zakrętów
    światłami przeciwmgłowymi. Światła do jazdy dziennej mogą tam być
    ustawione jako przeciwmgłowe, długie (ze zmniejszoną mocą) lub mijania.

    Najbardziej by mi odpowiadały przeciwmgłowe lub zwyczajnie mijania. Nie
    chcę instalować żadnych diodek, bo słabo to wygląda, a chciałbym po
    prostu ustawić światła na "auto" i o nich nie pamiętać. Wyobrażam sobie,
    że działa to tak, że w dzień palą się przeciwmgłowe, a jak czujnik
    zmierzchowy zdecyduje, to zapala normalnie mijania?

    Jak to jest na teraz z legalnością czegoś takiego? Tam na allegro jest
    niby jakaś "HOMOLOGACJA E20 10R-03 2703". Ale coś czytałem, że na
    kloszach musi być wygrawerowane od środka RL. haha na jakimś forum
    wyczytałem, że ludzie rozmontowują klosze i zanoszą sobie sami do
    grawerowania :) paranoja

  • 2. Data: 2015-06-22 12:57:35
    Temat: Re: DIY Światła do jazdy dziennej 2015
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-06-22 o 09:42, twistedme pisze:
> [...]
    > światłami przeciwmgłowymi. Światła do jazdy dziennej mogą tam być
    > ustawione jako przeciwmgłowe, długie (ze zmniejszoną mocą) lub mijania.

    Brak homologacji na dzienne, fajnie to wygląda ale nie jest zgodne z
    przepisami, w 95% pieski to oleją ale jak się trafi służbista to masz
    już mandacik.

> [...]
    > że działa to tak, że w dzień palą się przeciwmgłowe, a jak czujnik
    > zmierzchowy zdecyduje, to zapala normalnie mijania?

    Patent z AUTO przełączaniem działa na 100%, odpalasz auto odpalają się
    diody, robi się ciemno albo znikasz np. w tunelu to automatycznie
    zapalają się mijania.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2015-06-28 13:08:00
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    twistedme wrote:
> [...]
    > światłami przeciwmgłowymi. Światła do jazdy dziennej mogą tam być
    > ustawione jako przeciwmgłowe, długie (ze zmniejszoną mocą) lub

    Podziel sie linkiem do produktu, nie badz taki.

  • 4. Data: 2015-06-28 22:10:40
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-06-28 o 13:08, forestdumb pisze:

    > Podziel sie linkiem do produktu, nie badz taki.

    Bardzo proszę:

    http://tinyurl.com/o2cdta4

  • 5. Data: 2015-06-29 11:36:54
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-06-22 12:57, Chris wrote:

> [...]
    >
    > Patent z AUTO przełączaniem działa na 100%, odpalasz auto odpalają się
    > diody, robi się ciemno albo znikasz np. w tunelu to automatycznie

    działa w 99.9% przypadkach i to bardzo dobrze (w tunelach 100%).
    Jedynie porą wieczorową jak czujnik jest na granicy przełączania, trzeba
    mu pomóc (jak jedzie się raz na otwartej, gdzie jeszcze jest
    wystarczająco jasno, raz wjeżdża się np. w pas drzew - czujnik raz
    przełącza na mijanai raz na dzienne)