  • Data: 2012-11-21 00:18:59
    Temat: Zalety szerszych opon
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Nabyłem niedawno Mazdę 2 (felgi ma żeliwne), której poprzedni właściciel zamiast
    175/65 R14 na lato zakładał 185/55 R14. Zakładam, że miał jakieś powody, ale nie
    wiem jakie.

    Jakie są zalety (wady też chętnie poznam) stosowania opon letnich w rozmiarze
    nieco szerszym niż nominalny? Pyta głownie dlatego, że nie wiem, czy na wiosnę
    mam kupować nowe letnie we właściwym rozmiarze, czy też nadal jeździć na tych za
    szerokich.

    Dzięki,

    latet