  • 21. Data: 2011-07-22 14:51:35
    Temat: Re: Zalanie silnika w kałuży ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:j0br14$6gs$...@n...onet.pl...

    > Co to za auto, pewnie jakies na f :-)

    z gatunku tych na f a konkretnie na r :) kojarzy się z australią

  • 22. Data: 2011-07-22 17:10:02
    Od: Stachu Gdansk <s...@g...com>

    W dniu 2011-07-22 11:56, Pan Piskorz pisze:

    > Wartburg 353W np. ma mechaniczny aparat zapłonowy nieco poniżej
    > wysokości zderzaka - bardzo nieszczęśliwie.
    > Wjechanie w wodę skutkuje zawilgoceniem tegoż, co skutkuje spadkiem mocy
    > a nawet zatrzymaniem. Należy wówczas z rzeczonej kałuży się wydostać,
    > odczekać do wyschnięcia aparatu zapłonowego, po czym kontynuować podróż.
    > P.

    Hehe pamiętam że to samo zdarzyło się nam w Wartburgu 311, jak z
    rodzicami byłem na wakacjach :)

  • 23. Data: 2011-07-22 22:05:38
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2011-07-22 11:00, Tomasz Pyra pisze:

    > Utonięciem

    Oj tam, oj tam...
    Taki Nissan Patrol ma dolot powietrza na wysokości niemalże dachu i po
    wjechaniu nim w rów, tak, że woda była grubo powyżej kostek i po
    wyjechaniu przy pomocy wciągarki - pojechał dalej... i jeździ dalej...

    --
    Dominik

  • 24. Data: 2011-07-22 22:14:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-07-22 09:08, WW wrote:
    > Czym grozi wjechanie samochodem w za głęboką kałużę ?.

    W lanosie sprzegło zaczelo się slizgać grożąc zatrzymaniem na środku. W
    Seicento przy odpowiednio wysokiej predkości odpadła tablica
    rejestracyjna. W Polonezie zaczeły wypadać zapłony. W Lagunie II
    stracilem oslonę pod chlodnicą.

  • 25. Data: 2011-07-22 22:38:06
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    WW napisał(a):
    > Witam
    >
    > Czym grozi wjechanie samochodem w za głęboką kałużę ?.

    Zalanie alternatora, rozrusznika lub i zassanie wody z powietrzem to pikuś

    :D

    http://img703.imageshack.us/img703/4788/aut9240.jpg
    http://img845.imageshack.us/img845/2589/aut9241.jpg
    http://img199.imageshack.us/img199/8137/aut9243.jpg
    http://img39.imageshack.us/img39/7381/aut9244.jpg
    http://img824.imageshack.us/img824/1593/aut9245.jpg
    http://img59.imageshack.us/img59/5393/aut9246.jpg
    http://img688.imageshack.us/img688/7111/aut9247.jpg
    http://img695.imageshack.us/img695/3126/aut9248.jpg
    http://img585.imageshack.us/img585/3120/aut9250.jpg
    http://img855.imageshack.us/img855/7905/aut9251.jpg

    --
    Krzysiek

  • 26. Data: 2011-07-22 23:16:27
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Sebastian Biały

> [...]
    > Seicento przy odpowiednio wysokiej predkości odpadła tablica
    > rejestracyjna. W Polonezie zaczeły wypadać zapłony. W Lagunie II

    ...w Punto wypadł klocek, a z motocykla ciasteczko.

  • 27. Data: 2011-07-22 23:20:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysztof 45

    > http://img59.imageshack.us/img59/5393/aut9246.jpg

    Po co ona tam pływa?

  • 28. Data: 2011-07-23 13:51:51
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...jak się brodzi samochodem w głębokiej wodzie, zwłaszcza
    > mijając się z innymi samochodami, to powstają fale które
    > mogą zalać Ci dolot nawet jak poziom wody wydaje się być
    > jeszcze trochę niższy

    Dokładnie takie coś nam się przytrafiło 3 lata temu. Warta
    chciała się wykpić z AC powołując się na OWU (że niby sami
    wjechaliśmy w kałużę), ale że jestem człowiekiem
    dociekliwym, zwróciłem uwagę na jeden malutki zapis w tychże
    OWU :-). Sprawa trafiła do sądu, sąd powołał rzeczoznawcę i
    wygraliśmy na całej linii :-).
    Ale to już OT...

  • 29. Data: 2011-07-23 15:52:13
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Po co ona tam pływa?
    Bo nie potrafi lewitować.
    --
    Krzysiek

  • 30. Data: 2011-08-10 23:23:00
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 22.07.2011 09:08, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Czym grozi wjechanie samochodem w za głęboką kałużę ?.

    Woda jest słabo ściśliwa, co jest dotkliwie da o sobie znać kiedy
    znajdzie się ona podczas suwu sprężania w cylindrze.