  • 1. Data: 2011-02-12 12:45:16
    Temat: Zakup laptopa - jaki procesor ?
    Od: Benek <n...@s...pl>

    Witam,
    Kupuję laptopa do pracy biurowej :
    pisma,tabelki,internet,email,Skype,filmy.
    Nie interesują mnie żadne gry ani obróbka grafiki.
    Wstępnie wybrałem 2 Samsungi R540.Mają przyzwoite komponenty i ładny
    wygląd.
    http://www.mobimaniak.pl/34614/lowcy-promocji-mediam
    arkt-do-17-lutego-2011/
    http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki/samsung-np
    -r540-jt02pl-w7hp.bhtml

    Z tego co widzę ,różnica między w/w modelami jest tylko w procesorze,
    pierwszy ma Pentium Dual Core P6100 2 GHz , drugi ma i3 2,53 GHz.
    Czy warto dopłacać ok.400 pln za ten lepszy procesor , do takich zastosowań
    jak wyżej ?
    Pozdrawiam
    Benek