  • 1. Data: 2011-02-12 11:35:52
    Temat: Klawiatura bezprzewodowa
    Od: "Oldy" <j...@o...pl>

    Posiadam klawiaturę bezprzewodową z myszką w komplecie. Posiada ona dziesięć
    tzw. klawiszy multimedialnych.
    Klawisze te zostały zaprogramowane fabrycznie, ale w instrukcji obsługi
    (kilkuzdaniowa ulotka), jest podane, że za wyjątkiem klawisza usypiania,
    reszta jest programowalna. Po dwóch dniach, z wszystkich, działają mi tylko
    dwa (kalkulator i komputer) :(
    Jak można przywrócić ich działanie, względnie ponowne zaprogramowanie.
    W ikonie, która pojawiła się w urządzeniach, nie ma żadnych opcji
    dotyczących tych dodatkowych klawiszy:(
    Serdecznie pozdrawiam
    Oldy

  • 2. Data: 2011-02-12 12:16:09
    Temat: Re: Klawiatura bezprzewodowa
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2011 12:35:52 +0100, Oldy napisał(a):

> [...]
    > Jak można przywrócić ich działanie, względnie ponowne zaprogramowanie.
    > W ikonie, która pojawiła się w urządzeniach, nie ma żadnych opcji

    Wszystkie szczegoly podales, ale nie napisales, jakiego jest koloru.

  • 3. Data: 2011-02-12 12:35:10
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-12 12:35, Oldy pisze:
> [...]
    > Jak można przywrócić ich działanie, względnie ponowne zaprogramowanie.
    > W ikonie, która pojawiła się w urządzeniach, nie ma żadnych opcji

    Sądząc po tym jak dokładnie i precyzyjnie opisałeś problem to za
    programowanie czegokolwiek nie powinieneś się brać.

    Proponuję udać się do wróżki albo zakupić szklaną kulę (moja nie
    rozpoznaje modelu klawiatury)

  • 4. Data: 2011-02-12 14:26:12
    Od: "Oldy" <j...@o...pl>

    Użytkownik "boxfish" napisał w wiadomości grup

    Sądząc po tym jak dokładnie i precyzyjnie opisałeś problem to za
    programowanie czegokolwiek nie powinieneś się brać.

    Proponuję udać się do wróżki albo zakupić szklaną kulę (moja nie
    rozpoznaje modelu klawiatury)
    Nie podałem modelu klawiatury, ponieważ przypuszczałem, że ustawienia
    dotyczą ogólnie wszystkich klawiatur!
    Problem dotyczy klawiatury Wireless e5, jeśli to według Ciebie pomoże
    rozwiązać problem!
    Nadmieniłem już, że w panelu sterowania w zakładce urządzenia, pojawia się
    ikona tej klawiatury i możliwość jej programowania, ale nie ma nic
    dotyczącego wspomnianych klawiszy:(
    pozdrawiam
    Oldy

  • 5. Data: 2011-02-12 15:09:34
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Feb 2011 15:26:12 +0100, Oldy napisał(a):

    > Wireless e5

    Ja mam samochod N1.
    http://www.google.pl/#hl=pl&sugexp=nsp6&xhr=t&q=Wire
    less+e5&cp=11&pf=p&sclient=psy&site=&source=hp&aq=f&
    aqi=&aql=&oq=Wireless+e5&pbx=1&fp=ab4d64d88c528ec4

  • 6. Data: 2011-02-13 13:07:28
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-12 15:26, Oldy pisze:

    > Nie podałem modelu klawiatury, ponieważ przypuszczałem, że ustawienia
    > dotyczą ogólnie wszystkich klawiatur!

    No to skoro to jak uważasz nie istotne to wpisz w google "reset
    oprogramowania klawiatury" przecież wszystkie sa identyczne