  • 11. Data: 2012-03-15 19:08:17
    Temat: [OT] Re: Zakup kontrolowany odcinek 200 (was: Zakup kontrolowany odcinek 200)
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 15.3.2012, anacron napisał(a):

    > A no tak Outlook. Mam prośbę, jak niepotrafisz sprawić, aby w nagłówku
    > wysyłanym przez to gówno pojawiło się coś w stylu:

    > To może nie powinieneś go używać?

    Śmiać mi się chce gdy tego typu rady daje ktoś kto nie potrafi
    skonfigurować czytnika by w razie braku deklaracji jako domyślnej użył
    Latin2 bo w takiej przeważnie pl-lemingi wysyłają.
    Tylko nie pisz, że Tb nie ma takiej możliwości bo może wtedy sam
    powinieneś zmienić czytnik. ;P

    BTW. Tak wiem, netykieta. Nie zmienia to faktu, że mnie to śmieszy. :D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 12. Data: 2012-03-15 19:10:53
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 15.3.2012, tryton napisał(a):

    > temat tematem ale wywal to gówno zwane outlokiem i zainstaluj
    > thunderbirda będziesz miał wszystko automatycznie skonfigurowane i nikt
    > nie będzie się musiał męczyć czytając te hieroglify

    Następny. :D

    Wystarczy, że skonfigurujesz swój czytnik, albo zmienisz go na lepszy
    i nie będziesz musiał się męczyć. ;D
    --
    _____ __________________________

  • 13. Data: 2012-03-15 19:18:24
    Temat: [OT] konf.czytnika (was: Zakup kontrolowany odcinek 200)
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

> [...]

    powinieneś zmienić czytnik. ;P

    BTW. Tak wiem, netykieta. Nie zmienia to faktu, że mnie to śmieszy. :D

    FUT:pl.news.czytniki
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 14. Data: 2012-03-15 19:19:52
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

> [...]

    Następny. :D

    Wystarczy, że skonfigurujesz swój czytnik, albo zmienisz go na lepszy

    Jakbyś chciał o tym podyskutować to FUT ustawiony.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 15. Data: 2012-03-15 19:22:40
    Temat: Re: Zakup kontrolowany odcinek 200
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

> [...]

    Następny. :D

    Wystarczy, że skonfigurujesz swój czytnik, albo zmienisz go na lepszy

    Jakbyś chciał o tym podyskutować to FUT ustawiony. ;D
    --
    _____ __________________________

  • 16. Data: 2012-03-15 19:24:27
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

  • 17. Data: 2012-03-15 19:59:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michal,

    Thursday, March 15, 2012, 7:18:24 PM, you wrote:

    [...]

    > Śmiać mi się chce gdy tego typu rady daje ktoś kto nie potrafi

    Ś,oać mi się chce, jak ktoś wysyla posty zanim do końca przemysli ich
    treść i miejsce, gdzie chce je widzieć, a potem śle poprawki.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2012-03-15 20:46:31
    Od: amos <g...@g...com>

    On 15 Mar, 14:47, "babinicz" <b...@o...pl> wrote:
    > http://teleshow.pl/gid,14334261,img,14334283,kat,102
    4837,title,Zakup-...

    A swoja droga to to masertti ma lekko nielegalna tablice
    rejestracyjna :)

    --
    amos

  • 19. Data: 2012-03-15 21:10:24
    Temat: Re: [OT] konf.czytnika
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 15.3.2012, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ś,oać mi się chce, jak ktoś wysyla posty zanim do końca przemysli ich
    > treść i miejsce, gdzie chce je widzieć, a potem śle poprawki.

    Grunt, że się wie jak je zrobić. ;D
    A to, że niektóre serwery czas reakcji mają taki jaki mają to inna
    historia. Cancel poszedł w tej samej minucie.
    --
    _____ __________________________

  • 20. Data: 2012-03-15 22:30:18
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michal Lukasik w <news:18vpycdgqttnn$.dlg@smutas.org>:

    > Śmiać mi się chce gdy tego typu rady daje ktoś kto nie potrafi
    > skonfigurować czytnika by w razie braku deklaracji jako domyślnej użył
    > Latin2 bo w takiej przeważnie pl-lemingi wysyłają.

    A mnie chce sie śmiać, że...

    > Tylko nie pisz, że Tb nie ma takiej możliwości bo może wtedy sam
    > powinieneś zmienić czytnik. ;P

    ...ktoś używający 40Tude nie potrafi skonfigurować czytnika w inny sposób
    niż na sztywno zaszyć jakiś charsetu w razie braku deklaracji tegoż ze
    strony nadawcy. I nie pisz, że 40Tude nie ma takiej możliwości, bo wtedy
    powinieneś zmienić czytnik

    > FUT:pl.news.czytniki

    Ignored

    --