  • 11. Data: 2013-11-21 10:42:37
    Temat: Re: Zakup Samsung Galaxy S4 - podrobki
    Od: "Kriss" <k...@o...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:l6gk3u$p22$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > a twoj chlopak jakie ma?

    ROTFL :) miszczu ciętej riposty

  • 12. Data: 2013-12-05 12:34:21
    Od: m...@g...com

    > I wr�ci�e� z ...?

    Tak kupiłem kilka sztuk, media gliwice firma, maja najtaniej na allegro
    ale już wiem dlaczego :) na jednym nie odkleili naklejki
    są to wersje po prostu nie na polskie tylko napisane było
    Albania węgry itp :)

    chwila zgrozy była, bo w jednym menu było po węgiersku ale google translator pomógł
    zmienić język i wszystko jest wporządku, co ciekawe na wersji PURPLE sam się
    zaktualizował odrazu do androida 4.3, wersje czarne niestety nie więć poszedł root i
    tez już mają 4.3,

    pozdrawiam i polecam media gliwice firme

  • 13. Data: 2013-12-05 13:03:13
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    tez już mają 4.3,

    > pozdrawiam i polecam media gliwice firme

    Chyba kiedys bralem ta firme pod uwage przy zakupie ktoregos z telefonow
    ale ostatecznie odpuscilem wlasnie ze wzgledu na pochodzenie sprzetu i
    niemoznosc skorzystania ze zwyklego autoryzowanego serwisu
    gwearancyjnego. Uszkodzony towar musi chyba trafic do nich?

  • 14. Data: 2013-12-06 12:32:28
    Od: m...@g...com

> [...]
    >
    > niemoznosc skorzystania ze zwyklego autoryzowanego serwisu
    >
    > gwearancyjnego. Uszkodzony towar musi chyba trafic do nich?

    Tego to ci nie powiem, myślę że nie będę musiał korzystać,
    kilka galaxy miałem Si, SII SIII i nie było problemów,
    poza tym zrootowałem jednego więc teoretycznie po gwarancji,

    jak padnie to spróbuję i tak najpierw do samsunga odesłać, odrzucą to wtedy do nich,

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-12-28 00:36:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    > Dnia 2013-11-17 18:53, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Nie gadaj. Moja stara Sansa miała też białe słuchawki - lata temu.
    > Nie przypisuj tego odkrycia apple.

    Lata temu? A ile lat temu? Wcześniej niż Apple sprzedawało
    swoje pierwsze iPody z białymi słuchawkami w latach 2001-2002?
    Być może właśnie Sandysk chciał się też przewieźć na wagonach
    popularności Apple... i pewnie stąd tez ich kampania iSheep i iDont
    z około roku 2006 :-)

  • 16. Data: 2013-12-31 11:36:51
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-12-27, o godz. 17:36:50
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Lata temu? A ile lat temu? Wcześniej niż Apple sprzedawało
    > swoje pierwsze iPody z białymi słuchawkami w latach 2001-2002?

    Wcześniej. Mój srebrny MPMan F10 który kupiłem używany z drugiej ręki
    miał fabryczne białe słuchawki. A to chyba pierwszy grajek MP3 jaki
    pojawił się na rynku. Całe 32MB pamięci rozszerzalne maksymalnie o
    kolejne 32MB za pomocą karty SmartMedia. No i transfer plików via
    kabelek podpięty do portu LPT. Oddałem go po paru latach kumplowi -
    muszę zapytać czy jeszcze go ma. ;-)

    Zdrówko

  • 17. Data: 2014-01-07 00:02:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

> [...]
    > kolejne 32MB za pomocą karty SmartMedia. No i transfer plików via
    > kabelek podpięty do portu LPT. Oddałem go po paru latach kumplowi -

    Oj, chyba nie pierwszy bo zanim były takie na pamięć krzemową
    Apple robiło iPod'y bazowane na klasycznych dyskach twardych...
    Z białymi słuchawkami oczywiście :-)

  • 18. Data: 2014-01-07 09:06:46
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-06, o godz. 17:02:45

    > Oj, chyba nie pierwszy bo zanim były takie na pamięć krzemową
    > Apple robiło iPod'y bazowane na klasycznych dyskach twardych...
    > Z białymi słuchawkami oczywiście :-)

    Zamiast "ojać" to sobie sprawdź kiedy Apple wypuściła iPod-a 1
    generacji i ile to było lat po wypuszczeniu MPMan-a F10.

    Zdrówko