  • 11. Data: 2010-09-25 18:57:13
    Temat: Re: Zakonczenie sezonu
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Mystik pisze:
    > My uważamy, że płacimy, lekarze i pielęgniarki, że dostają za mało
    > pieniędzy, a pacjenci zgrzytają zębami, bo wiedzą, że może być inaczej.

    A za pieniadze jakie ludzie dają w łapówkach lekarzom mozna spokojnie
    leczyc sie prywatnie :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2010-09-25 19:01:03
    Temat: Re: Zakonczenie sezonu [lekarze "specjalisci"]
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Leczylem sie w Carolina Medical Center prywatnie (polecam) i mam uraz do
    > publicznej Sluzby Zdrowia,

    ...to jeszcze zdradź wszystkim ile Cię kosztowało takie leczenie całościowo
    po tym roku, łącznie z rehabilitacją:-)

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2010-09-25 19:46:43
    Od: Glub <g...@g...com>

    Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

    > A za pieniadze jakie ludzie dają w łapówkach lekarzom mozna spokojnie
    > leczyc sie prywatnie :)

    Cieszę sie ze ktos to napisał za mnie.

    Natomiast ja sie bardzo zdziwilem jak po dzwonie, jak karetka mnie
    zawiozła do Puław, do opatrunkowego to na noszący mnie wiezli. A z
    tamtąd na Rtg (kolana, klatki piersiowej, głowy i szyi) i usg jamy
    brzusznej, wozili mnie po szpitalu na wózku. Na szczescie zadnych
    zlamań, tylko obicia i to sie potwierdzilo.
    Przy wypisie powiedzieli bym po powrocie do domu powtórzył badania dla
    pewności i dostałem skierowanie.
    A ponoć to najgorszy szpital w Polsce...
    Nawet mi L4 na dzien dobry dali.
    --
    Glub

  • 14. Data: 2010-09-26 10:26:30
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-09-25 21:01, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "marider"<m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > ...to jeszcze zdradź wszystkim ile Cię kosztowało takie leczenie całościowo
    > po tym roku, łącznie z rehabilitacją:-)

    W cholere. Nie wiem ile teraz sobie licza ale za pi raz oko za jedna 10
    minutowa wizyte w gabinecie od wejscia do wyjscia = 200zl (taniej niz w
    prywatnej klinice w Mariocie). Plus tomograf lokcia bodajze z 700zl (w
    Bialym musialbym na to czekac 8 miesiecy, w Wawie zrobili mi niemalze od
    reki w Szpitalu Wojskowym), dojazdy, RTG itp itd. Rehabilitacje
    zalatwilem w Bialym, ze 3 serie po kilkanascie spotkan, jakies
    kriocostam, magnetyczne ustrojstwa, elektryczne stymulacje i ciaganie
    ciezarkow na bloczkach. W koncu lokcia mi nie operowali i jakby jest OK
    mimo ze czasem cos chrupnie ale co bedzie "na starosc" to nie wiem.
    Reszta gnatow sie zrosla ale powiem ze doswiadczyc obite pluca i
    polamane zebra - bezcenne i nie polecam.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

  • 15. Data: 2010-09-26 11:37:17
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-26 12:26, marider pisze:

> [...]
    > Reszta gnatow sie zrosla ale powiem ze doswiadczyc obite pluca i
    > polamane zebra - bezcenne i nie polecam.

    A zobacz ile przez cale zycie wyjebales kasy na nfz, wez pod uwage, ze
    czesto takich przypadkow sie nie ma, raz, dwa razy w zyciu, wiec NFZ i
    tak wychodzi duuuuzo drozej, pomimo zadnej fachowej opieki

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 16. Data: 2010-09-27 06:29:40
    Temat: Re: Zakonczenie sezonu [OT]
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    marider napisał(a):
    > PS: przylozylem sobie zimny kompres zelowy i opuchlizna zmalala troche.
    > Moze sie komus kiedys (tfu!) taka uwaga przyda.

    ja bym wolal wiedziec co przylozyc zeby uroslo

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 17. Data: 2010-09-27 06:35:00
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Sep 2010 08:29:40 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >ja bym wolal wiedziec co przylozyc zeby uroslo

    Sila razy ramie. Jak Twoje ramie jest za krotkie to przedluz je
    brecha.

    pozdr
    newrom dobra rada
    --