  • 1. Data: 2011-11-07 16:39:04
    Temat: Zakaz wjazdu na most i sukcesy straży.
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Był taki wątek, zamknięty most dla prywatnych aut, znaki zakazu ruchu,
    krnąbrni kierowcy i dzielna straż wlepiająca tysiące mandatów po pincet.

    Dni mijają, często widuję jak ktoś z sukcesem przemyka, straż coraz
    częściej siedzi w autach zajęta na pewno czymś ważnym.
    Dzisiaj zobaczyłem coś nowego. Jadący od radzymińskiej kierownik mondeo
    po prostu olał machającą lizakiem strażniczkę. Pojechał dalej jak by
    nic nie widział. Jadący za mną zjechał potulnie na wezwanie na parking
    i pewnie odebrał swoją nagrodę. Ten pierwszy przejechał z sukcesem most
    nie niepokojony przez nikogo. Aż zwiększyłem odstęp jadąc za nim po
    moście i spodziewając się brawurowej akcji zatrzymania, czy nawet pościgu.
    Zupełnie jak w propagowanych tu skutecznych akcjach służb. A tu nic.

    Tak tylko zapytuję, jaką naukę można wyciągnąć z tej przypowieści.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2011-11-07 16:42:06
    Temat: Re: Zakaz wjazdu na most i sukcesy straży.
    Od: "WW" <W...@o...pl>

    ,>po prostu olał machającą lizakiem strażniczkę. Pojechał dalej jak by

    wyzsane z palca. kąpletna bzdurta

    jk

  • 3. Data: 2011-11-07 16:58:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 07.11.2011 16:39, kakmar pisze:
    > Dzisiaj zobaczyłem coś nowego. Jadący od radzymińskiej kierownik mondeo
    > po prostu olał machającą lizakiem strażniczkę.

    Bo ich nalezy olewac. Nie prowadza poscigow jak policja. Przewaznie
    zapamietuja jednak numery rejestracyjne i wysylaja pismo. Sprawdzone.

  • 4. Data: 2011-11-08 08:34:22
    Od: grzech <z...@g...com>

    >i spodziewając się brawurowej akcji zatrzymania, czy nawet pościgu.
    > Zupełnie jak w propagowanych tu skutecznych akcjach służb. A tu nic.

    "kruk krukowi oka nie wykole" :)
    jak byś miał szmatę też byś miał ich w dupie:-)

    grzech
    nyska

  • 5. Data: 2011-11-08 09:15:00
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2011-11-08 08:34, grzech pisze:

    > "kruk krukowi oka nie wykole" :)
    > jak byś miał szmatę też byś miał ich w dupie:-)

    W tym przypadku to [rędej "Kurwa, kurwie łba nie urwie" ;)