  • Data: 2016-05-30 16:54:18
    Temat: Zagotowany fon strach sie bać
    Od: pepe <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mój całkiem nowy fonik miał dzisiaj objaw - niepokojący: odblokowałem
    ekran , włączyłem transmisję danych następnie sprawdziłem pocztę gmail,
    włączyłem internet, po chwili przeglądania 2 -3 zwykłych stron dostałem
    powiadomienie na belce że internet zużywa dużo energii.

    Wyłączyłem internet i transmisję danych a telefon wsadziłem do kieszeni.

    Za chwilę dosłownie parzył, czułem jaki jest gorący w kieszeni jak
    piekarnik. Szybko wyłączyłem telefon i włączyłem ponownie i wszystko
    było OK.

    W ciągu paru minut ubyło z 92% na 82% naładowania.

    bać się czy nie bać? fon to P8 Lite prawie nówka salonowa w stanie
    fabrycznym, nic nie instalowane. Czytałem o pożarach fonów ale ...