  • Data: 2012-08-03 16:49:49
    Temat: 'Zaawansowany' UPS.
    Od: Jacek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie.

    Chciałem zakupić UPSa. ZadZwoniłem do kolegi po radę, padło na Ever.
    Dzwonie do Evera, mówię czego oczekuję, a oczekuję mało:
    - ustalam czas wyłaczenia komputera po zaniku napięcia (czy to po
    określonym czasie, czy też przy progu rozładowania baterii),
    - przy powrocie zasilania, UPS uruchamia komputer.

    Pan sprzedawca mówi: 'Eco Pro'.

    Zamówiłem. Pojechałem z nową zabawką do klienta, instalujĘ.
    Pierwszy błąd - sterowniki usb, kicha. Jakoś ręcznie zainstalowałem.
    Odpalam 'świetną aplikację PowerSoft Lite'.
    Aplikacja napisana przez niepełnosprawnego programistę, pewnie syna
    prezesa, zasypuje mnie dwiema informacjami, że ups działa na bateriach i
    baterie są naładowane! No kurna jego olek, toż czego od życia więcej
    wymagać?

    Tak po krótce...

    Czy ktoś z kolegów podałby mi model upsa, który te dwie, aż dwie funkcja
    wylaczenia i włączenia komputera posiada?

    Pozdrawiam.