  • 1. Data: 2009-03-01 23:59:28
    Temat: Z750
    Od: ";-\)" <s...@g...pl>

    Moze jezdzi ktos (poza mna :D) na Kawasaki z750?
    Moze ktos wyjasni mi co jest nie tak z tym motocyklem?
    Zauwazylem, ze strasznie duzo ludzi sprzedaje po niecalym roku uzytkowania -
    pojezdza 3 miesiace albo zrobia 2000km i na allegro juz sie pojawia.

    W marcowym ŚM troche nie postarali sie, bo antyki (do '06) opisali, ale
    wymienili w wadach m.in. "niestabilne podwozie". Niby jak ma sie to
    objawiać?

    --
    Jedi ;-)
    Choroba Kawasaki

  • 2. Data: 2009-03-02 07:43:03
    Temat: Re: Z750
    Od: fv <f...@c...com>

    ;-) wrote:
    > Moze jezdzi ktos (poza mna :D) na Kawasaki z750?
    > Moze ktos wyjasni mi co jest nie tak z tym motocyklem?

    Nie ma owiewki....

    > Zauwazylem, ze strasznie duzo ludzi sprzedaje po niecalym roku uzytkowania -
    > pojezdza 3 miesiace albo zrobia 2000km i na allegro juz sie pojawia.

    ... i za słaby na pierwszy.

    O której wersji mowa? Od 2007 jest zupełnie nowy model, mający z poprzednikiem mało
    wspólnego.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 3. Data: 2009-03-02 10:17:53
    Od: "R\" <r...@g...pl>

  • 4. Data: 2009-03-02 10:20:04
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    ;-\) <s...@g...pl> napisał(a):

    > Moze jezdzi ktos (poza mna :D) na Kawasaki z750?
    > Moze ktos wyjasni mi co jest nie tak z tym motocyklem?
    > Zauwazylem, ze strasznie duzo ludzi sprzedaje po niecalym roku uzytkowania -

    Heja,

    Kumpel z garażu ma takie coś, ale z owiewką &#8211; czyli Z750S &#8216;06. To jego
    drugie
    moto po małym Fazerze i TDMce i jest bardzo zadowolony, bo tego właśnie
    szukał.

    110 kuni daje radę, owiewka pomaga w trasie, bo śmigamy pół na pół
    trasa/miasto.
    Czemu jest tańsze &#8211; bo to Kawasaki. I tylko tyle. Czemu sprzedają po roku?
    Zapytaj raczej sprzedawców, wg mnie moto nie ma żadnych wykluczających go
    przypadłości. Ot taki motor do miasta, z trochę zbajerzoną mikro owiewką
    (wersja z750 bez S). Wykonanie całkiem OK
    Czemu tańsze? Bo stalowa rama, słaby marketing marki, silnik już
    nienajmłodszy (right?)i nie super hiper nowoczesny dizajn.
    Niestabilne podwozie? &#8211; nie mam zdania, bo moto nie jest testowane
    ekstremalnie i nie mam doświadczenia. Jakaś regulacja jest, ale nie
    grzebaliśmy nic.

    Pzdr!
    Radek
    VFR8F
    EWE-DW-SGL-SMI

  • 5. Data: 2009-03-02 23:21:12
    Od: ";-\)" <s...@g...pl>

    > Nie ma owiewki....
    Bo to street.

    > ... i za słaby na pierwszy.
    Bo to na miasto (ale nie na lanserke :P)

    > O której wersji mowa? Od 2007 jest zupełnie nowy model, mający z
    > poprzednikiem mało wspólnego.
    Sory wszystkim, chodzilo mi o roczniki 2007 i wzwyz.

    --
    Jedi ;-)
    Z750 '08

  • 6. Data: 2009-03-03 10:27:23
    Od: fv <f...@c...com>

    ;-) wrote:
    > Sory wszystkim, chodzilo mi o roczniki 2007 i wzwyz.

    Skoro tak, to powodem mogą być:
    a) ekstremalnie twarde zawieszenia jak na pierwszy sprzęt
    b) potrzeba prędkości (przy 160 urywa głowę na Z)
    c) zbyt spokojny silnik, gładki jak pupcia niemowlęcia - zupełnie nie przystaje do
    wizerunku maszyny
    d) Z1000

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 7. Data: 2009-03-05 09:04:37
    Od: "z...@g...com" <z...@g...com>

    On 3 Mar, 11:27, fv <f...@c...com> wrote:

> [...]
    > b) potrzeba prędkości (przy 160 urywa głowę na Z)
    > c) zbyt spokojny silnik, gładki jak pupcia niemowlęcia - zupełnie nie przystaje do

    podpisuje sie pod pkt. d

    To bedzie moj drugi sezon na z750 i na 3 planuje z1000 :]

  • 8. Data: 2009-03-05 21:46:51
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 3 Mar, 11:27, fv <f...@c...com> wrote:

> [...]
    > d) Z1000

    podpisuje sie pod pkt. d

    To bedzie moj drugi sezon na z750 i na 3 planuje z1000 :]

    ***
    I będziesz musiał nicka zmienić.

    --
    Jasio