  • 11. Data: 2011-10-02 18:50:07
    Temat: Re: Z zycia tira
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-10-02 15:26, J.F. pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=GVVsVvsGAu0
    > http://www.youtube.com/watch?v=cghR3TjHVZQ
    >
    > No i kto z was, inteligenciki, potrafi kilometr z przyczepa na wstecznym
    > prosto pojechac ? :-P

    daj spokoj, najwiekszym pojazdem ktory prowadzila 3/4 osob piszacych
    tutaj jest octavia kombi z kratka. oni rowniez najglosniej krzycza, ze
    wszyscy prowadzacy wieksze pojazdy niz octavia niszcza drogi i chca ich
    zabic.

  • 12. Data: 2011-10-02 18:53:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    > W iem bo jezdziłem tym i tym.Naprawde wole cofac zastawem 17metrowym niz
    > osobówką z przyczepą.
    > pozdro.jack

    a to akurat zależy od długości przyczepy i ... dyszla.

    Mała przyczepka towarowa z krótkim dyszlem b. szybko ucieka i nie uratujesz.
    Długa laweta, zwłaszcza z długim dyszlem i .. sprawa jest o wiele
    łatwiejsza.
    Cofanie zestawem - jest trudne ze względu na gabaryty, ale jak człowiek już
    sie tego nauczy to już z górki, z drugiej strony ta długość jest w pewnym
    sensie ułatwieniem, bo naczepa Ci nie ucieknie. Jedyny błąd jaki można
    popełnić to ... nie trafić jej końcem ;)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-10-02 18:59:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 02 Oct 2011 15:26:24 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

    > http://www.youtube.com/watch?v=cghR3TjHVZQ
    >
    > No i kto z was, inteligenciki, potrafi kilometr z przyczepa na wstecznym
    > prosto pojechac ? :-P

    tyłkiem z tą prędkością? szacun

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2011-10-02 19:09:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-10-2011 17:27, J.F. pisze:

    > Ja bym tam najpierw sprawdzil zarobki, moze i glupszy jestes od szambiarza,
    > tokarza, spawacza :-)

    Albo piłkarza, ta wybitna inteligencja kosi więcej niż niejeden jakiś
    tam.. profesorek.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2011-10-02 19:16:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-10-2011 17:04, to pisze:

    > Dokładnie tak, a jeśli nie umiesz odetkać szamba, to jesteś głupszy od
    > szambiarza!

    Czy mogę jeszcze w jakiś sposób nadrobić zaległości??

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 16. Data: 2011-10-02 19:23:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > poza tym umówmy sie - ja tam cienia naczepy nie widze, a prowadzenie
    > pojazdu do tyłu po prostej na odcinku 10m i na odcinku 500m nie jest aż
    > tak wielkim wyczynem dla kogoś, kto robi to zawodowo.

    Słyszałem, że TIRowcy w wolnych chwilach (np. na postojach w trasie)
    najchętniej organizują sobie konkursy poetycko-literackie i rozwiązują
    testy na IQ. Najlepszy ma prawo pierwszy skorzystać z prysznica. Prawda to?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2011-10-02 19:36:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > a to akurat zależy od długości przyczepy i ... dyszla.

    Coś w tym jest :)

> [...]
    > pewnym sensie ułatwieniem, bo naczepa Ci nie ucieknie. Jedyny błąd jaki
    > można popełnić to ... nie trafić jej końcem ;)

    Zestawem się dość "łatwo" manewruje - przynajmniej w zakresie jazdy
    do tyłu o czym mowa i w porównaniu do cofania z przyczepą z przyczepą
    z przednią osią skrętną.

  • 18. Data: 2011-10-02 20:20:24
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    > a to akurat zależy od długości przyczepy i ... dyszla.

    ...i od wyobraźni koliny.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 19. Data: 2011-10-02 20:43:17
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:
    > No i kto z was, inteligenciki, potrafi kilometr z przyczepa na wstecznym
    > prosto pojechac ? :-P

    A potrafisz robić ósemki na wstecznym ciągnikiem c-330 z przyczepą? :-)
    Na nauce jazdy po łuku było zbyt proste :-)
    Kwestia treningu.

  • 20. Data: 2011-10-02 21:52:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Czy mogę jeszcze w jakiś sposób nadrobić zaległości??

    NATYCHMIAST ZACZNIJ PRZECZYSZCZAĆ SZAMBO!!!