  • 1. Data: 2012-03-11 11:51:59
    Temat: Z tą marką konstrukcuyjnie chyba jest coś nie tak
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    albo winne są spojlery i lotki. Bo w szatańskie moce przyciągające nagminnie głąbów
    za kierownice
    tej marki nie wierzę.
    http://kontakt24.tvn.pl/temat,bmw-dachowalo-kierowca
    -bez-szwanku,38170.html?categoryId=2
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-03-11 12:28:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-11 11:51, Krzysztof 45 pisze:
    > albo winne są spojlery i lotki. Bo w szatańskie moce przyciągające
    > nagminnie głąbów za kierownice tej marki nie wierzę.

    To uwierz, bo to jest fakt. To praktycznie najtańsze z dużych stad koni
    mechanicznych w jednoczesnym zestawieniu z RWD.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2012-03-11 13:03:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 11:51:59 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):
    > albo winne są spojlery i lotki. Bo w szatańskie moce przyciągające nagminnie głąbów
> [...]

    Trzeba by zestawienie calosci wypadkow, bo moze wcale nie odstaja od
    sredniej. Zwyzki na OC i AC chyba nie maja duzej.

    Na pewno naped na tyl nie ulatwia.

    J.

  • 4. Data: 2012-03-11 14:01:13
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-03-11 13:03, J.F. pisze:
    -bez-szwanku,38170.html?categoryId=2

    > Trzeba by zestawienie calosci wypadkow, bo moze wcale nie odstaja od
    > sredniej. Zwyzki na OC i AC chyba nie maja duzej.

    Zwyzki? :>
    Za BMW z 2.5 litrowym silnikiem place nizsze OC niz za Skode z 1.6 czy
    Alfe z 1.4.

    > Na pewno naped na tyl nie ulatwia.

    Zeby utrudnial to tez nie zauwazylem.

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2012-03-11 14:12:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-03-2012 13:03, J.F. pisze:
    > Trzeba by zestawienie calosci wypadkow, bo moze wcale nie odstaja od
    > sredniej. Zwyzki na OC i AC chyba nie maja duzej.
    > Na pewno naped na tyl nie ulatwia.

    No trzeba by było. Zwłaszcza że odsetek doniesień o wypadkach z udziałem
    BMW może sugerować, iż co trzeci samochód poruszający się na naszych
    drogach to auto właśnie tej marki. No chyba że faktycznie u nas BMW to
    najczęściej spotykana marka.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 6. Data: 2012-03-11 14:13:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-03-2012 14:01, Karolek pisze:
    > Zeby utrudnial to tez nie zauwazylem.

    Czyli kierowcy BMW to idioci?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 7. Data: 2012-03-11 14:34:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 14:01:13 +0100, Karolek napisał(a):
    -bez-szwanku,38170.html?categoryId=2

    > Zwyzki? :>
    > Za BMW z 2.5 litrowym silnikiem place nizsze OC niz za Skode z 1.6 czy
    > Alfe z 1.4.

    Co by sugerowalo ze tylko w grupowej prasowce to taka wypadkowa marka.
    Gdzie ubezpieczasz to bmw ?

    > Zeby utrudnial to tez nie zauwazylem.

    ciekawe ... tak dobrze to zrobili, czy malo snieznych zim juz nim
    przejezdziles ?

    J.

  • 8. Data: 2012-03-11 15:34:15
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > BMW może sugerować, iż co trzeci samochód poruszający się na naszych
    > drogach to auto właśnie tej marki. No chyba że faktycznie u nas BMW to

    Raczej wypadki spowodowane przez BMW zawsze są bardzo widowiskowe, inne auta
    nie potrafią się rozwalać na drodze z taką finezją. Są one jedyne w swoim
    rodzaju pod tym względem, wypadki te to artyzm, sztuka i fantazja.
    No chyba tylko kierowca z Golfa co się na drzewie znalazł przebija na razie
    BMW. Choć jedna jaskółka...

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2012-03-11 16:46:03
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-03-11 14:34, J.F. pisze:

    > Co by sugerowalo ze tylko w grupowej prasowce to taka wypadkowa marka.

    Oczywiscie, co juz dawno udowodnilem.
    Ale BMW to jak zwykle lep na obszczymurkow pokroju krzysztofa 45 czy
    innego waldka.
    Ale jest prosty sposob w jaki mozesz sam to ocenic.
    Wlacz sobie tvn turbo, program typu wypadek przypadek, czy inny pirat i
    uczciwie policz ile razy glownym bohaterem jest kierowca w samochodzie
    BMW, a ile razy inne marki, chociazby toyota.
    A uwierz mi, ze jakby mogli to w tvn by tylko BMW pokazywali ;>

    > Gdzie ubezpieczasz to bmw ?

    Allianz

    > ciekawe ... tak dobrze to zrobili,

    No chyba niezle.
    Auto dobrze wywazone, mechanizm roznicowy o zwiekszonym tarciu...
    klopotow z prowadzeniem nigdy nie stwierdzilem.

    > czy malo snieznych zim juz nim
    > przejezdziles ?

    Nie wiem, policz sobie ile bylo przez ostatanie 6 lat.
    Kilka tez przejezdzilem na letnich oponach.
    Srednio robie ok 30kkm rocznie (pora roku nie ma wplywu na ilosc km),
    pare zim jednak solidnie posypalo sniegiem i nigdy nie mialem
    najmniejszego problemu z wyjechaniem, podjechaniem itd. w
    przeciwienstwie np. do niektorych Pan, ktore to np. przednionapedowa
    toyota z zimowymi oponami nie potrafily nawet ruszyc z parkingu.

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2012-03-11 16:48:17
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-03-11 14:13, DoQ pisze:

    > Czyli kierowcy BMW to idioci?

    Aha, czyli jak nie utrudnia to idioci, a jak utrudnia to juz nie?
    Nie kupuje Twojej logiki.

    --
    Karolek