  • 11. Data: 2012-03-11 19:01:20
    Temat: Re: Z tą marką konstrukcuyjnie chyba jest coś nie tak
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-03-2012 16:48, Karolek pisze:

    > Aha, czyli jak nie utrudnia to idioci, a jak utrudnia to juz nie?
    > Nie kupuje Twojej logiki.

    No to jak to wytłumaczysz?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 12. Data: 2012-03-11 19:04:10
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-03-2012 16:46, Karolek pisze:

    > Oczywiscie, co juz dawno udowodnilem.

    Grupowa?
    http://www.to.com.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009
    0818/AKTUALNOSCI/475517006

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 13. Data: 2012-03-11 19:37:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 19:04:10 +0100, DoQ napisał(a):
    > Grupowa?
    > http://www.to.com.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2009
    0818/AKTUALNOSCI/475517006

    brakuje drugiej danej - ile jest u nas jezdzacych BMW.

    Bo ... w 2009 bylo u nas 44 tys wypadkow. Czyli tak co 60-ty powoduje, nie
    przepraszam - uczestniczy !! BMW.

    A wcale bym sie nie zdziwil, gdyby bwm w kraju bylo 1/60 ilosci pojazdow.

    To zaden wyznacznik, ale na allegro jest teraz 253 tys samochodow na
    sprzedaz, w tym 13.8 tys BMW. Czyli 1/18.

    Czyzby ... Bardzo Bezpieczny Woz ?

    I jeszcze
    http://www.zielona-gora.po.gov.pl/index.php?id=182

    Pomijac pojazdy najpopularniejszej marki, to kolejno znalazlem
    golf, mazda, renault, mazda, mitsubishi, ford, golf, fiat ... dalej mi sie
    nie chce :-)

    J.

  • 14. Data: 2012-03-11 19:47:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Karolek napisał(a):
    > Ale BMW to jak zwykle lep na obszczymurkow pokroju krzysztofa 45 czy
    > innego waldka.
    > Wlacz sobie tvn turbo, program typu wypadek przypadek, czy inny pirat i
    > uczciwie policz ile razy glownym bohaterem jest kierowca w samochodzie
    > BMW, a ile razy inne marki, chociazby toyota.
    Ty się ode mnie karolek opierdol z takimi tekstami. Czy ja do Ciebie coś mam lub
    Ciebie obrażam?
    Widzę że faktycznie masz kompleksy i zjebany umysł.

    A co do "wypadek przypadek" to wgłąb się specyfikę pokazywanych tam zdarzeń i
    porównaj z
    rozpierduchą głąbów w BMW którzy sami siebie i innych rozwalają na prostej drodze, a
    wzięcie przez
    nich płynnie i normalnie zakrętu graniczy z cudem.
    --
    Krzysiek

  • 15. Data: 2012-03-11 20:01:35
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-11 11:51, Krzysztof 45 pisze:
    > albo winne są spojlery i lotki. Bo w szatańskie moce przyciągające
    > nagminnie głąbów za kierownice tej marki nie wierzę.
    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,bmw-dachowalo-kierowca
    -bez-szwanku,38170.html?categoryId=2

    Zapytaj może kto korzysta na takim PR dla BMW. Jak ktoś nie
    umie jeździć, to nic nie pomoże. A RWD mniej wybacza niż FWD.

  • 16. Data: 2012-03-11 20:24:08
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-03-11 19:01, DoQ pisze:

    > No to jak to wytłumaczysz?

    Ale co konkretnie mam wytlumaczyc?

    --
    Karolek

  • 17. Data: 2012-03-11 20:30:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-03-11 19:47, Krzysztof 45 pisze:
    > Ty się ode mnie karolek opierdol z takimi tekstami.

    Zaraz po tym jak sie odpierdolisz od bmw :>

    Czy ja do Ciebie coś
    > mam lub Ciebie obrażam?

    Bardzo sie starasz, ale tylko inny glupek moze ci przyklasnac.

    > Widzę że faktycznie masz kompleksy i zjebany umysł.

    Kompleksy? Jakie niby?

> [...]
    > zdarzeń i porównaj z rozpierduchą głąbów w BMW którzy sami siebie i
    > innych rozwalają na prostej drodze, a wzięcie przez nich płynnie i

    Wypadek przypadek to tylko mozliwosc zrobienia sobie takiej
    ministatysyki we wlasnym zakresie.
    Niestety wnioski z niej plynace nie przypadna tobie i tobie podobnym do
    gustu.

    --
    Karolek

  • 18. Data: 2012-03-11 20:37:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-03-2012 20:24, Karolek pisze:

    > Ale co konkretnie mam wytlumaczyc?

    Efektywne wypadki z udziałem BMW?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 19. Data: 2012-03-11 20:37:24
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-03-2012 20:37, DoQ pisze:

    > Efektywne wypadki z udziałem BMW?

    Efektowne oczywiście.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 20. Data: 2012-03-11 20:39:45
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-03-11 19:37, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > To zaden wyznacznik, ale na allegro jest teraz 253 tys samochodow na
    > sprzedaz, w tym 13.8 tys BMW. Czyli 1/18.

    Moze byc i tak :>
    Ale osobiscie bym sie sklanial ku tezie, ze nie odbiega od sredniej.
    Druga rzecz, ze jak rozwali sie BMW to na portalach wyraznie o tym
    pisza, nawet jak kierowca BMW nie byl sprawca tylko poszkodowanym :>
    A tak np. dzisiaj na obwodnicy trojmiasta wydachowal jakis mistrz, ale z
    artykulu sie nie dowiesz jaka to marka... jakby to bylo BMW to nie
    omieszkali by wspomniec :>

    --
    Karolek