  • 21. Data: 2012-05-25 19:55:18
    Temat: Re: Z krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    news:4f971dfa6ee7216661fd7c5837be8ce8$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Uuuuu. Mocne. I godne. Wiadomo, elyta:)

    Ty chlopcze naprawde jestes pierdolniety. Pamietaj zycie jest sprawiedliwe.
    Kiedys ktos ci porzadnie wpierdoli. Nie za przyjebanie sie do tej grupy. Za
    brak czapki.

    --
    Grzybol

    --
    Grzybol

  • 22. Data: 2012-05-25 20:25:05
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 25.05.2012 19:31, Lovtza pisze:

    > Fstszonsajonce. Tak, to wyłącznie wina Ścigacza:)

    i to jest całe Twoje wkurwiające podejście. Masz w dupie wszystkich,
    którzy nie stoją po stronie Twojego zasranego interesu.
    To ja tez powtórzę:
    dopóki nie był bramki na sikaczu NIE było tu 13-latkow co uciekają z
    lekcji polskiego. To właśnie TY jesteś powodem spadku poziomu precla bo
    nikomu się juz nie chce w takim towarzystwie poważnie dyskutować.
    Wpierdalasz sie z nieodłącznym głupawym uśmieszkiem w towarzystwo, które
    Cie nigdy nie zaakceptuje, którego nie lubisz ale które jest Ci
    potrzebne. Do Twoich własnych, egoistycznych celów. Jesteś z tych którzy
    nie przejmą się gównem rzuconym w twarz o ile im się to opłaca.

    I chyba jesteś również zbyt zadufany w sobie, żeby w ogóle dostrzec, że
    robisz coś niestosownego. Nie podejmuje żadnej polemiki z Tobą, bo do
    niczego ona nie prowadzi i na nią czas już minął. Oczywiście będziesz
    chciał mieć ostatnie, niekoniecznie mające jakikolwiek sens zdanie. Nie
    krępuj się więc ale nie oczekuj odpowiedzi.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 23. Data: 2012-05-25 20:54:40
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Lovtza" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Publikujemy około 2 tysięcy publikacji rocznie. Raz na jakiś czas jakiś AZ
    > ewidentnie nie zrozumie o co chodzi i rzuca się do ataku.

    Tak i wszystkie komentarze pod twoim artykulem, kontrartykuly na innych
    portalach i kolejny artykul na sikaczu sa dowodem na to, ze ty wszystko
    napisales jasno, zwiezle i zrozumiale, tylko jeden AZ, Kefir, de Fresz i
    pojedyncze precle niezrozumialy.

    Tak z boku - jesli naprawde chodzilo ci o cos innego niz napisales, to
    znaczy ze zle napisales i podpieranie sie statystykami, ze 70% ludzi nie
    rozumie wiadomosci jest bzdurne. To tak jakby robic motocykl z dzwignia
    zmiany biegow po lewej stronie baku i sprzeglem w lewej rece i mowic, ze tak
    jest dobrze, bo zawsze tak bylo, tylko ludzie malo zdolni manualnie, bo
    tylko 10% ludzi potrafi taki sprzet obsluzyc.

    To wiadomosci sa dla ludzi i powinny byc podawane w prostej, przystepnej i
    rzetelnej formie. Ale sa sztucznie komplikowane, zeby manipulowac.

    Powiedz sam - po co komplikowales swoj artykul, pisales go autorytarnie,
    podpierajac sie przepisami (niekoniecznie poprawnie interpretowanyi),
    zamiast napisac felieton polemizujacy pt. "zastanow sie zanim pojedziesz na
    lotnisko"?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 24. Data: 2012-05-25 23:15:36
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Lovtza" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    [ciach]
> [...]
    > interpretowanyi), zamiast napisac felieton polemizujacy pt.
    > "zastanow sie zanim pojedziesz na lotnisko"?

    Ale serio - spodziewałeś się, że Ci odpisze?
    Buhahaha.

    Każdy kolejny post na preclu jest kolejnym postem na sikaczu. Czy tego
    chcesz czy nie.
    Oni byli z tym patentem pierwsi, ale nie są ostatni. Pisałem kiedyś o
    tym, a jak chcesz sprawdzić stadko naśladowców - zaznacz sobie
    fragment _dowolnego_ posta i wyszukaj w guglu.

    Jesteś na forumie czy tego chcesz czy nie. A dzięki niejasnym regułom
    usenetu wszystko jest legalnie.

    A zacznij od tego, że oni "publikują 2000 publikacji" rocznie. Kurwa,
    stary, 5,4794520547945205479452054794521 "publikacji" dziennie. To nie
    przelewki.
    Nie wiem czy licza się Twoje i moje posty, nowe produkty w sklepie czy
    same dwuzdaniowe niusy zerżnięte z PR i zagranicznych gazet?

    Ale dwa tysiące pleonazmów rocznie nie mogą się mylić.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 25. Data: 2012-05-26 16:18:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-25 12:36, Użytkownik Lovtza napisał:

    > Kefir, wspaniale to ująłeś, tylko to nie ma żadnego związku z suchymi
    > faktami. Ja tutaj zabieram głos raz na rok, najczęściej wywołany do
    > tablicy np. bzdurami jakiegoś AZ-ta. Jaka komrecha, szczególnie chamsku
    > uprawiana? Jakby tutaj wrzucał codziennie linki do naszego sklepu, lub
    > chociażby linki do publikacji, to... jeszcze bym zrozumiał.

    Łżesz, ten link prowadzi do sklepu jak i do publikacji.
    I pojawiają się tutaj wielokrotnie każdego dnia.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2012-05-26 16:37:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 25 May 2012 10:36:50 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

    > działalność wolna od utrzymywania się. Tym bardziej nie rozumiem, co Cię
    > tak irytuje w tym że inni mają do tego inne podejście.

    srasz codziennie innym na wycieraczkę i się dziwisz?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 27. Data: 2012-05-26 19:15:04
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości grup
    > Ale serio - spodziewałeś się, że Ci odpisze?

    Liczylem na to, ze nie. Albo opisze cos glupiego, w stylu "juz pisalem,
    doczytaj", albo "ja najwazniejszy redaktor, najwazniejszego portalu mam
    prawo pisac co chce, a ty czytelniku jestes glupi, bo nalezysz do 70%", etc.

    Potem kazdy logicznie myslacy, ktory nie ma wyrobionego zdania zobaczy jakim
    czlowiekiem jest redaktorzyna do ktorego osmielilem sie zwrocic.

    > Ale dwa tysiące pleonazmów rocznie nie mogą się mylić.

    Za to masz ode mnie piwo, jesli sie kiedys spotkamy:)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 28. Data: 2012-05-26 19:19:28
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 25.05.2012 23:15, Jasio pisze:

    > A zacznij od tego, że oni "publikują 2000 publikacji" rocznie. Kurwa,
    > stary, 5,4794520547945205479452054794521 "publikacji" dziennie. To nie
    > przelewki.

    to MY publikujemy na sikaczu. Wbrew naszej woli