  • 11. Data: 2012-05-25 13:26:28
    Temat: Re: Z krysztalowej kuli, czyli slabiutkie precle vs profesjonalny Mariusz, sikacz de domo
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Najwyrazniej tak. Przepraszam. Zwaz jednak, ze kolega nie tylko z tego
    > zyje, uwaza to takze takze za powod do dumy, siebie za przestawiciela
    > poczytnych mediow komercyjnych. Stad mniemam, ze Twe wysilki sa z gory
    > skazane na niepowodzenie. Ba, byc moze napedzasz czytelnikow tych
    > "bzdur". Ignoruj.

    Kefir, załamujesz mnie. Ja nie uważam, że praca w mediach to powód do
    dumy. Ja uważam, że nie jest to wystarczający powód dla takich jak Ty do
    przypierdalania się za każdym razem.

    Pamiętam swego czasu batalię Szymona Dziawera ze ŚM. Była podobna gadka -
    komrecha, sprzedawczyki, nieobiektywne, itd. Widzę, że przez lata grupie
    wiele się nie zmieniło...

  • 12. Data: 2012-05-25 13:32:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-25 13:26:28 +0200, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> said:

    > Pamiętam swego czasu batalię Szymona Dziawera ze ŚM. Była podobna gadka
    > - komrecha, sprzedawczyki, nieobiektywne, itd. Widzę, że przez lata
    > grupie wiele się nie zmieniło...

    Bo i media się nie zmieniły, a nawet wręcz jeszcze bardziej zeszły na
    psy. Jak czytam jakiekolwiek opisy motocykli, czy inszego sprzętu w
    naszych mediach, to śmierdzą mi na kilometr notkami PR, a nie realnymi
    recenzjami adresowanymi do potencjalnych użytkowników. Ale luz, masy to
    kupują, a my, ta bardziej wybredna część rynku i tak jesteśmy w
    granicach błędu statystycznego (przynajmniej w głowach red-naczów i
    inszych biznesmajstrów wydawniczych).

    de Fresz

  • 13. Data: 2012-05-25 14:41:53
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p#$^%$^&.sie>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

    > Poza tym możliwość utrzymywania się z własnej pasji, to jedna z lepszych
    > rzeczy, jakie mogą zdarzyć się człowiekowi. Tak Cię to boli, są tacy
    > ludzie na świecie? Mi nie robi różnicy fakt, że dla Ciebie hobby to
    > działalność wolna od utrzymywania się. Tym bardziej nie rozumiem, co Cię
    > tak irytuje w tym że inni mają do tego inne podejście.

    Powiem Ci wprost: odwal się od tego co robią inni!
    Zrozumiałeś?

    --
    OGONek~

  • 14. Data: 2012-05-25 15:20:35
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Umkło Ci to co pisałem wczoraj? Ja z nim nie dyskutuję, próbuję jedynie
    > prostować bzdury które wypisuje.

    Nie chce mi sie powtarzac - przeczytaj se troche wyzej:-)

    --
    Grzybol

  • 15. Data: 2012-05-25 16:44:46
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Powiem Ci wprost: odwal się od tego co robią inni!
    > Zrozumiałeś?

    Łał, ale dałeś ogania z obu rur. Tylko nie bardzo wiem o co Ci chodzi, bo
    cała dyskusja kręci się wokół przypieprzania się do tego co ja robię.
    Zrozumiałeś?

    Tak w ogóle ten wątek jest przekozacki:) Gdy los uśmiechnął się do AZeta
    dając mu pretekst do obszczekiwania i obrzucania błotem, to paru tutaj
    chętnie podłapało temat i przyłączyło się do nagonki wylewając swoje
    gorzkie żale sięgające lata wstecz. Jak niewdzięczna ofiara zaczęła się
    odgryzać punktując jakieś różne głupoty to AZ z Kefirem przechodzą do
    planu B - będziemy go ignorowali. Błyskotliwe. I żałosne... :)

  • 16. Data: 2012-05-25 17:07:27
    Od: "Anty-Lovtza" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...

> [...]
    > palca, aby nadać temu bełkotowi jakiś ogólny zarys racjonalności. Wybacz,
    > ja nie kupuję tego. Sądząc po przebiegu "dyskusji" nie kupuje tego też
    > wiele osób zaglądających na grupę.
    >
    > Bardzo bawią mnie wstawki o komercyjności serwisu. Nie chcę Ci robić
    > wykładów na temat tego jak działa dzisiejszy świat, ale wszystkie media
    > muszą się dziś same utrzymać. Rozumiem jednocześnie, że Ty do pracy
    > chodzisz charytatywnie i za swoje 8h dziennie nie otrzymuje ani złotówki.
    > Jeśli jest inaczej, jesteś dla mnie skomercjalizowanym biznesmenem.

    Spierdalaj stad Kutasie ze swoim wszawym sikajacym kundlem.
    W przeciwienstwie do ciebie, nas to nie bawi. Juz od dawna. Nie spodziewaj
    sie ani dobrej, ani zlej woli z naszej strony (ani tez pojedynczych userow),
    bo nie w tym rzecz. Wpierdoliles sie tu nieproszony z tym gownianym serwisem
    i niezaleznie co na jego temat bedziesz tu pisal, to nie zmienisz tu
    stosunku do siebie ani do tego co robisz.
    Jesli masz za grosz poczucia godnosci, to jak na wstepie.

  • 17. Data: 2012-05-25 17:09:11
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]
    > naszych mediach, to śmierdzą mi na kilometr notkami PR, a nie realnymi
    > recenzjami adresowanymi do potencjalnych użytkowników.

    Byłbyś zaszokowany, jakbyś zobaczył badania dokumentujące jak bardzo
    zmienili się czytelnicy/widzowie/userzy. Od razu mówię - nie są to zmiany
    na lepsze. Przyglądając się temu co dzieje się na preclach wnioskuję, że
    te zmiany dotyczą też tej grupy.

  • 18. Data: 2012-05-25 17:56:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/25/2012 05:09 PM, Lovtza wrote:

> [...]
    > zmiany na lepsze. Przyglądając się temu co dzieje się na preclach
    > wnioskuję, że te zmiany dotyczą też tej grupy.

    Na preclach też się zmieniło na gorsze. Odkąd podłączyłeś się do precla
    pełno tu czytających sikacza 13 latków napalonych na jazde choć powinni
    siedzieć kamieniem w szkole i uczyć się ortografi i co to jest kropka,
    przecinek i do czego one służą.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-05-25 19:31:08
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]
    > pełno tu czytających sikacza 13 latków napalonych na jazde choć powinni
    > siedzieć kamieniem w szkole i uczyć się ortografi i co to jest kropka,

    Fstszonsajonce. Tak, to wyłącznie wina Ścigacza:)

  • 20. Data: 2012-05-25 19:32:39
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

> [...]
    > stosunku do siebie ani do tego co robisz.
    > Jesli masz za grosz poczucia godnosci, to jak na wstepie.

    Uuuuu. Mocne. I godne. Wiadomo, elyta:)